Головна

Подорож по закладу

Колектив

Фотогалерея

Карта сайту

Про нас





    Ознамець О.Й., Дикусар О.П.
    Я - МУЛЬТИПЛІКАТОР. Досвід роботи із створення мультфільмів своїми руками).

    В посібнику розкрита технологія «Створення мультфільмів своїми руками», стрижнем якої є: самостійна дослідницька, ігрова, пізнавальна, творча діяльність дітей, у процесі якої дитина пізнає себе і навколишній світ, втілює нові знання в реальні продукти.

   Автори знайомлять дошкільнят зі світом мультиплікації зсередини, а також навчають дітей створювати мультфільми за допомогою своїх ровесників і батьків.

   Посібник буде цікавим для педагогів дошкільних навчальних закладів, вчителям початкових класів і батькам.


    Радіо Г.П., Табачинська Л.Ф.
    ІНОВАЦІЙНИЙ ПРОЕКТ «ЗДОРОВЕ ХАРЧУВАННЯ».

    Даний проект передбачає вивчення питань культури харчування, в основу якого покладена здоровˊязберігаюча технолія. Проект реалізується через комплекс заходів, спрямованих на формування елементарної грамотності та компетентності всіх учасників освітнього процесу в питаннях здорового харчування.

   Посібник містить конспекти проектних занять для дітей старшого дошкільного віку, художньо-літературний матеріал (казки, вірші, загадки за темою), роботу з батьками.

   У посібнику пропонуються різноманітні види практичної та пізнавально-пошукової діяльності і форми її організації, у ході якої діти отримують інформацію про власний організм, потреби людини щодо ведення здорового способу життя.

   Поданий матеріал буде корисним працівникам дошкільних навчальних закладів, вчителям початкових класів та батькам дітей дошкільного віку.


    Половнікова А.В., Сторожук І.І.
    Ігровий масаж як засіб залучення дітей дошкільного віку до здорового способу життя.

    Збірник містить практичний матеріал по збереженню та зміцненню психічного і фізичного здоров'я дошкільників, прилучення їх до основ здорового способу життя через ігровий масаж, який, як і гімнастика, є прекрасним засобом профілактики та лікування різних захворювань.

   Рекомендується для вихователів дошкільних навчальних закладів, вчителів-логопедів та батьків.


    Пилипюк Н.І., Симонець О.І.
    Удосконалення емоційно-особистісної сфери дітей старшого дошкільного віку за допомогою сміхотерапії, розвитку почуття гумору.

    Даний посібник розкриває здорововозберігіючу технологію «Сміхотерапію» в роботі з дітьми дошкільного віку.

   До збірника увійшов практичний матерал з досвіду роботи вихователя: конспекти занять для всіх вікових груп дітей дошкільного віку з використанням елементів сміхотерапії, свята та розваги, дидактичний матеріал, «сміхові вправи», «смішинки-веселинки», весела гімнастика, робота з батьками та ін..

   Адресований для вихователів дошкільних навчальних закладів, практичним психологам, батькам.


    Ємельянова О.В.
    Грайлик – Читайлик. Використання методики Л.Шелестової «Вчимося читати» в навчально-пізнавальній діяльності дітей старшого дошкільного віку.

    Посібник орієнтований на вирішення завдань мовленнєвого розвитку дітей до¬шкільного віку за допомогою авторської методики Л. Шелестової «Розвивальне читання». У ньому ви знайдете календарно-тематичне планування для дітей старшого дошкільного віку, поради батькам.

   Подано також конспекти занять, що сприяють формуванню в дітей навичок читання та розвитку мовлення, дрібної моторики, логічного мислення, що збагачують уявлення про світ тощо.

   Пропонований посібник є системою ігрових завдань, виконуючи які, діти включаються у різні види діяльності: вирізання, ліплення, розфарбовування, конструювання, пересування у просторі тощо. Книжка стане у пригоді педагогами дошкільних навчальних закладів, вчителям початкових класів і батькам. Може використовуватися під час індивідуальної та колективної форм навчання.


    Бортнік Н.І. «Чарівна дідусева яблунька»
навчально–розвивальний посібник для дітей дошкільного віку.

    Мета: Учити дітей розуміти і позначати словами поняття вгорі, внизу, розглядати картину і сприймати її зміст, розрізняти та називати основні кольори шляхом зіставляння, учити розуміти слова: «однакові», «різні» та класифікувати їх за кольором, та способом їх прикріплювання, продовжувати вчити встановлювати змістові зв'язки. Формувати навички самостійно описувати побачене. Розвивати у дітей дрібну моторику пальців рук, увагу, довільне запам'ятовування та відтворення, тактильні відчуття, спостережливість. Виховувати бажання гратись, посидючість, доброзичливість, почуття любові та поваги до навколишнього середовища, інтерес і турботливе ставлення до тварин.

Переглянути навчально–розвивальний посібник для дітей дошкільного віку.


    С.В. Зелінська
    Використання сучасних технологій у процесі навчання дошкільників грі на дитячих музичних інструментах

ПРОГРАМА

    Дана програма може бути використана музичними керівниками дошкільних установ, вчителями музики початкових класів, педагогами.


    Шевчук О.А.
    Самчук Л.А.
    Освітній менеджмент: психологічний аспект Навчально-практичний посібник



    В навчально-практичному посібнику «Освітній менеджмент: психологічний аспект» розкрито основну мету, завдання та зміст психології кадрового менеджменту як нового науково-практичного напрямку. Широко подано методи соціально-психологічного забезпечення системи управління людьми в умовах професійної діяльності.
    Посібник рекомендований для менеджерів-керівників дошкільних навчальних закладів та інших фахівців у сфері управління людськими ресурсами. Методичні розробки педагогів дошкільного навчального закладу №8 посіли І місце у міській виставці педагогічних інновацій та передового педагогічного досвіду «Освіта Нетішина – на шляхах реформування» і рекомендовані для участі в обласному конкурсі передового педагогічного досвіду.
   

    О.В.Ємельянова
    ГЕНІАЛЬНІ ДІТИ
ПРОГРАМА З РОЗВИТОКУ ОБДАРОВАНОСТІ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ ЯК ВАЖЛИВА УМОВА СОЦІАЛІЗАЦІЇ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ



    Програма призначена для роботи з дітьми від 5 до 7 років з високим рівнем розумового розвитку, яка базується на результатах досліджень з вивчення розумових і художніх здібностей дітей дошкільного віку. Дана Програма дозволяє забезпечити цілісний підхід до багатоаспектного вирішення проблеми виявлення та підтримки дитячої обдарованості: від визначення природи цього феномена до впровадження сучасних освітніх технологій роботи з обдарованими дітьми та управління цією діяльністю.
   

    Шевчук О.А.
    Борисюк А.М.
    Формування іміджу освітньої установи як управлінське нововведення



    Сьогодні поняття «імідж дошкільної установи», «імідж керівника», «корпоративний імідж» разом з поняттями «інновація», «моніторинг» стали характеристиками освітньої системи і самих управлінців, тому створення іміджу дошкільного навчального закладу – важлива управлінська проблема. Саме на сучасному етапі освітнім установам необхідно вміння просувати себе на ринку освітніх послуг, використовуючи ті можливості, які дозволяють зробити результат їх діяльності більш відкритим для споживача. Репутація установи складається з цілого ряду факторів і формується протягом тривалого часу, і в цьому процесі інформація для всієї зацікавленої громадськості про якість освітніх послуг відіграє основну роль, а продумана стратегія використання маркетингових комунікацій для позиціонування освітньої установи робить цей процес більш ефективним і планомірним.
   


    Матеріали учасника І (міського) туру Всеукраїнського конкурсу
«Вихователь року»


Пилипюк Наталії Іванівни,
вихователя дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №8 «Золотий ключик»




    Педагогами не стають, ними народжуються, хоча звичайно це не тільки дар божий, а й наполеглива праця і серце, віддане дітям. З чого починається вибір професії, ну звичайно ж з мрії. Мрія стати вихователем зародилася у неї ще в 13 років, коли вона приходила на роботу до своєї сусідки, яка працювала вихователем. Тоді їй здавалося, що робота вихователя – це велике свято, а сам вихователь – добра, щира, талановита, життєрадісна людина.
    Після закінчення Биковецької неповної загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів, її мрія здійснилася – вона вступила в Кременецький педагогічний коледж ім. Т.Г.Шевченка. І саме в коледжі вона більше дізналася про професію вихователя і усвідомила серйозність і важливість своєї майбутньої спеціальності.
    Розпочавши свою педагогічну діяльність, вона зрозуміла, що вдало обрала свою професію. Вона твердо переконана, що найбільше щастя відчувати, що ти потрібен людям, що твоїй появі радіють дітлахи, мерехтять навколо тебе, наче яскраві метелики, звенять поруч голосочками, наче пташенята у гніздечку. Щоденне спілкування з дітьми дає їй силу, радість життя, надію, що вона приносить користь малюкам. Вона творча, енергійна, толерантна, талановита, невтомна, відповідальна, енергійна, цілеспрямована особистість. Переконана, що педагог повинен постійно працювати над собою, пізнавати нове, розширювати свій світогляд, ставити перед собою цілі і рухатись до їх досягнення.
    Вона не зупиняється на досягнутому, завжди шукає щось нове. В роботі з дошкільнятами вона використовує елементи інноваційних методик та технологій (педагогічну систему М.Монтессорі, курс «Логіки світу», ТРВЗ), здійснює особистісно-орієнтований підхід до вихованців, працюючи на принципах довіри, партнерства, гуманності. Завжди прислухається до інтересів дитини, їх потреб, вивчає індивідуальні особливості, пізнає загадкове життя дітей, розвиває творчі здібності. Вона є активним учасником життя дошкільного навчального закладу: приймає участь у семінарах-практикумах, різноманітних заходах днз (клуб творчого педагога, виконує ролі на дитячих ранках), міських конкурсах (ІІІ місце у конркусі «Колискової пісні» 2011 рік, участь у концерті до Дня працівників дошкільної освіти).
    Вона дуже артистична, любить співати, вишивати, захоплюється колекціонуванням серії книжок світової класичної літератури.
    Вона любить свою роботу, по-материнськи оточує дітей турботою і ласкою, забезпечує їм почуття рівноваги і безпеки, комфорту і затишку.
.......
Кожен ранок в садок
Вона з радістю поспішає.
Спілкуватись з дітьми
Її серце бажає.
І з любовю вона
Творить, ліпить, малює.
Інтегрує процес
Творчістю всіх дивує.

    Скачати Матеріали учасника І (міського) туру Всеукраїнського конкурсу «Вихователь року»

    В.М. Конончук
    Л.Ф. Табачинська
    Світ пізнання і творчості
Програма з створення розвивального середовища в дошкільному навчальному закладі



    Програма «Світ пізнання і творчості» розкриває зміст та засоби для створення сучасного розвивального середовища в дошкільному навчальному закладі. Вона допоможе педагогам та батькам створити таке ігрове предметно-розвивальне середовище, яке буде приваблювати дітей, підказувати їм творчі задуми, допоможе елементарно зорієнтуватися у ситуації вибору, викличе прагнення до змістовної зайнятості, спонукатиме до виконання активних дій відповідно до їх життєвого ритму, фізичних та психічних можливостей.
   

    Г.В.Половнікова
   
Ознайомлення з навколишнім як засіб розвитку соціальної компетентності у дітей дошкільного віку



    Даний посібник «Ознайомлення з навколишнім як засіб розвитку соціальної компетентності у дітей дошкільного віку» є узагальненням педагогічного досвіду роботи вихователя з дітьми, від молодшого дошкільного віку до старшого дошкільного віку. У посібнику послідовно викладені принципи побудови освітнього процесу, методи і форми навчання, що забезпечують ефективність пізнавальної діяльності дітей, особливості організації предметно-розвивального середовища, представлено перспективне планування і орієнтовний зміст занять, що відбиває пріоритетний напрямок діяльності ДНЗ, запропоновані орієнтовні конспекти занять пізнавального циклу.
    Розробка та апробація даного посібника сприяли отриманню високих результатів з формування у дітей знань з пізнавального розвитку, умінь і навичок правильної поведінки в навколишньому світі і методів виховання і навчання в дошкільному закладі. Посібник розрахований для вихователів дошкільних навчальних закладів, учителів початкових класів, батьків.

    Т.Г.Шумбарська
   
Сучасні підходи до екологічного виховання дошкільнят в дошкільному навчальному закладі Досвід роботи



    Даний посібник «Сучасні підходи до екологічного виховання дошкільнят в дошкільному навчальному закладі» є узагальненням педагогічного досвіду роботи вихователя з дітьми, від молодшого до старшого дошкільного віку. У посібнику послідовно викладені принципи побудови освітнього процесу, методи і форми навчання, що забезпечують формування елементів екологічного світоро¬зуміння, екологічної вихованості, розвиток у дитини позитивного емоційно-ціннісного ставлення до природного довкілля, формування реалістичних уявлень про явища природи, практичних умінь, дбайливого ставлення до її компонентів. Розкриті особливості організації предметно-розвивального середовища, представлено перспективне планування і орієнтовний зміст занять, запропоновані орієнтовні конспекти занять, свят, розваг. Дидактичних ігор та вправ екологічного спрямування.
    Розробка та апробація даного посібника сприяли отриманню високих результатів з формування у дітей знань екологічної культури як сукупності екологічної свідомості, екологічних почуттів, екологічної діяльності.
    Посібник розрахований для вихователів дошкільних навчальних закладів, батьків.

    Дикусар О.П.
    Ознамець О.Й.
    Маленький вундеркінд
Розвиток інтелектуальних умінь у дітей дошкільного віку шляхом розв’язання головоломок
Досвід роботи



    У змісті посібника широко представлені завдання, ігри, головоломки, лабіринти, ігри на просторове перетворення, розваги тощо для роботи з дітьми 4-7 років, які апробовані в умовах суспільного й сімейного виховання.
    Матеріал поданий у певній системі, що важливо для підвищення рівня загального розумового розвитку дітей, підготовки їх до засвоєння курсу математики в школі, для творчої праці в майбутньому.
    Цікавий математичний матеріал розглядається і як один із засобів, що забезпечує раціональний взаємозв'язок роботи вихователя на заняттях і поза ними.
    Рекомендовано для вихователів дошкільних навчальних закладів, батькам.

    Васільєва Л.П.
    Виховання у дітей толерантного відношення до людей інших національностей



    В даному посібнику розкрита система роботи вихователя з теми: «Виховання у дітей толерантного відношення до людей інших національностей», принципи, методи, форми роботи тощо. Посібник містить орієнтовний перспективний план роботи з дітьми старшого дошкільного віку, ряд орієнтовних конспектів занять, сценаріїв свят та розваг, які можуть бути творчо використані вихователями у роботі з дітьми, дидактичний матеріал, освітньо-просвітницька робота з батьками та педагогами.
    Рекомендовано для вихователів дошкільних навчальних закладів, вчителям початкових класів, практичним психологам, батькам.

    І.М.Черняк
    Перший раз у перший клас
Програма психологічних занять для дітей старшого дошкільного віку



    Запропонований посібник містить програму психологічних занять для дітей старшого дошкільного віку, які через рік підуть до 1-го класу. В посібнику розкриті основні закономірності підготовки дитини до успішного навчання в школі та соціальної адаптації у шкільному колективі.
    Матеріали посібника стануть у пригоді практичним психологам, педагогам дошкільних навчальних закладів, а також батькам, які самостійно готують дітей до навчання в школі.

Повернутись на Головну