Головна

Подорож по закладу

Колектив

Фотогалерея

Карта сайту

Про нас

Інструктор з фізичної культури: Бондарчук Ірина Федорівна
Освіта: базова вища. Ростовський н/Дону пед. училище
Стаж роботи: 24 роки, 9-тарифний розряд

Графік роботи:
Понеділок – 7.30-13.30
Вівторок – 7.30-13.30
Середа – 7.30-13.30
Четвер – 7.30-11.00; 15.00-17.30
П’ятниця - 7.30-13.30





    У фізкультурно-оздоровчій роботі використовую методику М.Єфименко: гімнастика пробудження та гурток «Грація і пластика». Запропонований стиль роботи впливає позитивно на фізичний, психічний та емоційний стан дитини. Виконуючи програму «пластичного балету», малята ніби занурюються в особливий світ рухів, музики, ритму, асоціацій та викликаних позитивних емоцій. На заняттях з фізичного виховання використовую елементи хатхи – йоги. Це комплекси вправ-осан, які орієнтовані на загальне поліпшення здоров’я, а саме: поліпшення гнучкості, укріплення мускулатури, виправлення постави та навчання правильно дихати.
    Для дітей середнього та старшого дошкільного віку проводжу заняття з елементами ТРВЗ – теорії розв’язання винахідницьких завдань. Такі заняття схожі на заняття в спортивних клубах, секціях, гуртках. Діти на них, під наглядом інструктора-тренера, прагнуть самостійно вирішити ті завдання, які вони отримують на початку заняття за карткою-схемою.
    Використання ТРВЗ на заняттях з фізичного виховання готують дітей до самостійного заняття спортом та фізкультурою в повсякденному житті, зацікавлює дітей, розвиває логічне мислення, виховує почуття відповідальності, колективізму, навчає не боятися самостійно вирішувати проблемні ситуації, формує індивідуальні фізичні якості.

Консультація для батьків

Фізичні вправи та ваше здоров’я

В.П.Мурза

    Фізичні вправи насамперед необхідні для поліпшення здоров’я. Наприклад, загально визнано важливе значення їх у попередженні відхилень у фізичному розвитку та анатомо-фізіологічних порушень опорно-рухового апарату людини, велика роль у виявленні неспецифічних захворювань дихальної системи, порушення обміну речовин, розладів травлення тощо.
    Вони сприяють формуванню дитячого організму, попередженню порушень постави та деформації хребта. У численних дослідженнях у нас та за кордоном встановлено, що діти, які займаються спортом, значно менше хворіють на ангіну, легеневі хвороби, ревматизм, інфекції неспецифічні, артрити тощо, ніж діти, які ним не займаються.
    Основним методом застосування фізичної культури є ранкова гігієнічна гімнастика. У зв’язку з цим з кожним роком зростає її роль та значення. Комплекси ранкової гімнастики впливають на окремі частини тіла та на весь організм, ому вони включають вправи для рук, ніг, шиї, тулуба: розвивають силу, швидкість, витривалість, гнучкість, координацію рухів.
    Гімнастичні вправи для загального розвитку, у тому числі із предметами (палицею, скакалкою, гантелями, м’ячами тощо), є ефективним засобом зміцнення або утримання функції опорно-рухового апарату і поліпшення постави, збільшення рухомості суглобів. Вони сприятливо впливають на нервову систему, тонізують організм, створюють позитивний емоційний фон, попереджують захворювання. На такій профілактиці треба вчитися. Отже, регулярні заняття ранковою гімнастикою, безперечно корисні, але це нелегка справа, до якої слід серйозно поставитися і психологічно підготуватися.
    Таким чином, у проблемі «ранкова гігієнічна гімнастика сучасної людини» багато взаємозв’язаних впливових факторів. І їх потрібно враховувати як в організації, так і в методиці проведення такого важливого оздоровчого заходу.