|
Орієнтовний план проведення «Тижня знань безпеки життєдіяльності» в дошкільному навчальному закладі №8
в період 19.10.2012-25.10.2012
Понеділок
Дитина серед людей. Природа навколо нас.
Ранок.
1. Бесіда про родину, своїх і чужих людей.
2. Ігрова вправа «Вам подзвонили».
3. Розглядання картинок небезпечних предметів із зображенням життєво небезпечних ситуацій, які виникають під час святкування різних свят.
Організована діяльність
1. Мовленнєвий розвиток. Розповідь казки про розумне поросятко. Складання творчої розповіді на тему «Сам вдома».
2. Малювання. Сюжетне малювання за мотивами казки про розумне поросятко.
Прогулянка.
1. Прислів’я та приказки про людську стосунки.
2. Спостереження за поведінкою незнайомих людей.
ІІ половина дня.
Драматизація казки «Вовк і семеро козенят» або «Котик і півник».
Вівторок
Природа – друг, коли ти добре знаєш її.
Ранок.
1. Пригадування прислів’їв і приказок про воду.
2. Мої друзі – кіт і собака. Розповіді дітей. правила поведінки з домашніми тваринами.
Організована діяльність.
1. Пізнавальний розвиток.
– Різні стани води. Організація дослідницької роботи.
- Безпечні розваги. Складання розповідей за серією картин «Допоміг» або «Розваги».
1. Драматизація казки «Умій почекати» або «Лисичка-сестричка та Вовк-панібрат».
Середа.
Безпечні та небезпечні вулиці і дороги.
Ранок.
1. Народна мудрість про зиму, зимові явища та розваги.
2. Індивідуальні бесіди з дітьми про незручність пересування по слизькій дорозі.
Організована діяльність.
1. Пізнавальний розвиток. Види транспорту. Машини спеціального призначення.
2. Мовленнєве спілкування. Наш друг – світлофор. Збагачення словника. Вправляння у вимові звуків. Зв’язне мовлення.
Прогулянка.
1. Екскурсія по вулицях міста.
2. Ознайомлення з роботою дорожніх служб.
3. Закріплення правил вуличного руху.
ІІ половина дня.
1. Сюжетно-рольова гра «Водії та пішоходи».
2. Дидактична гра «Як правильно повинні вчинити діти».
3. Розв’язування проблемних ситуацій, лабіринтів, ребусів.
Четвер
Вогонь – друг, вогонь – ворог.
Ранок.
1. Розглядання картинок про причини пожежі.
2. Дидактична гра «Хто кому телефонував при пожежі».
3. Бесіда про побутові прилади.
Організована діяльність.
Пізнавальний розвиток.
- Читання уривків із книги Т.Кінько, М.Кінько «Наш номер 101». Бесіда за змістом.
- Екскурсія до куточка протипожежної безпеки. Ознайомлення з предметами, які розташовані на щиті протипожежної безпеки.
- Складання розповідей за картинками (або з власного досвіду) про причини виникнення . Правила поведінки під час пожежі.
- Малювання пожежної машини.
Прогулянка.
1. Екскурсія до пожежної частини.
2. Рухлива гра «Ми – пожежники».
ІІ половина дня.
1. Бесіда-розвага «Вогонь – друг, вогонь – ворог».
2. Розглядання ілюстрацій із зображенням пожежного транспорту.
3. Моделювання ігрових ситуацій на формування навичок правильного виклику служби протипожежної безпеки та вибору лінії поведінки.
П’ятниця
Дитина серед людей. Предмети навколо нас.
1. Ігрова вправа «Предмети, які без дозволу дорослих не можна брати».
2. Розглядання ілюстрацій з предметами побуту, закріплення правил поведінки з електроприладами.
Організована діяльність.
Пізнавальний розвиток. Небезпечна кімната. (небезпечні предмети побуту: електроприлади, гострі предмети, ліки, мийні засоби, відчинені вікна, балконні двері).
Прогулянка.
Правила поведінки на вулиці при зимових розвагах.
ІІ половина дня.
1. моделювання навичок ведення телефонної розмови, безпечної поведінки в процесі організації сюжетно-рольових ігор «Сім’я», «Швидка допомога».
2. Художня праця. Виготовлення намиста. Нанизування плодів горобини. Навчання дітей техніки безпеки під час користування голкою.
|