Головна → Подорож по закладу → Група 'Ромашки'
Розробила Ознамець О.Й., вихователь групи №9
Художня література

Тема: Заучування вірша А.Загородний «Вишиванка»
Програмовий зміст: Виховувати інтерес до народних традицій, бережне ставлення до національного одягу, бажання одягати його. Розвивати пам’ять, увагу, мислення. Вчити заучувати вірші за допомогою піктограм, виразно читати художній твір, визначати засоби емоційної виразності.
План:
1. Сюрпризний момент.
-Діти, подивіться, хто сьогодні до нас прийшов у гості? (Україночка і українець).
-Як ви дізналися?
-А хто ходить в такому одязі?
-А навіщо вони його одягають?
А зараз ми пограємо в гру, яка називається «Назви елементи українського одягу» (діти передають по колу  м’яч і називають елемент українського одягу, наприклад: вишиванка, шаровари і т.п.)
-Діти, я знаю дуже гарний вірш. Його написав поет А.Загородний. А називається вірш «Вишиванка»
2. Читання вірша «Вишиванка»

3. Бесіда за змістом
-Як називається вірш?
-Хто написав?
-Про що ви дізналися в цьому вірші?
4.Фізкультхвилинка

5. А зараз послухайте ще раз вірш
Читання вірша за схемою та бесіда за змістом:
-Хто вишивав вишиванку?
-Для кого сестричка вишивала вишиванку?
-Як звати братика?
-Чим вишивала?
-Яким буде Іванко у вишиванці?
Послухайте ще раз вірш.

6. Читання вірша дітьми за схемою (3-4 дитини)

7. Підсумок:
-Діти, який вірш сьогодні ми вчили?
-Ось я вам приготувала сорочку?
-Давайте оздобимо як вишиванку?
Діти сідають за столи і виконують завдання.


Розробила Ознамець О.Й., вихователь групи №9

Інтегроване заняття
"На гостину до зими"
(математика + грамоти, використання прийомів ТГВЗ Амоношвілі)

Хід заняття
У нас сьогодні ніби свято
Гостей зібралося багато
Тепер на мене подивіться
І веселенько посміхніться
(діти вітання до гостей)

Діти сьогодні вранці я отримала від зими листа. Хочете дізнатись що там? Давайте прочитаємо. Любі діти зі мною трапилась біда, злий чаклун взяв мене в полон і щоб я до вас прийшла із морозними снігами вам потрібно виконати всі чаклунові завдання.
Діти подивіться у нас є багато сніжинок у кожній є завдання.

Сніжинка № 1
Д/г  "Зима яка"
Давайте пригадаємо, які зимові явища ви знаєте. Ось подивіться у мене є чашечки, ось вам сніжинки і давайте цю чашечку заповнимо словами, які характеризують зиму. Зима яка?
- холодна, морозна, сніжна, весела, святкова.
Ось скільки гарних слів ми сказали про зиму.
Молодці, це завдання ми виконали.

Сніжинка № 2
Д/г "Розсели картинки у відповідний будиночок"
Діти сідають за столом.
А зараз ми з вами попробуємо знайти будиночок для кожної картинки. Для цього подивіться що намальовано на картинці і поділіть слово на склади. В цьому будиночку буде жити один склад, будиночок з одним віконцем. В цьому будинку живе два склади, будинок з двома віконечками, а в цьому будиночку буде жити три склади, будиночок з трьома віконечками.

Сніжинка № 3
Д/г " Спіймай мій звук і утвори слово"

Сніжинка № 4
Д/г " Мовчанки"
Діти сідають за столом.
Нам потрібно викласти цифри від найменшого до найбільшого.
- Скільки  у вісьмох білок хвостів?
- Скільки у двох пташок крил?
- Скільки у трьох слонів хоботів?
- Скільки на одній руці пальців?
- Скільки в одної миши вух?
Д/г "Встав пропущену цифру"
Зверніть увагу на смужку є пропущені цифри. Вам потрібно порахувати, де пропущено вписати відповідну цифру.

Фізкультхвилинка
Білий сніг, Білий сніг
Замета стежинки
(колові рухи руками)
Цілий день, Цілий день
Падають сніжинки
(нахили тулуба вправо і вліво)
Вітерець жартівник
Віхолу здіймає
(повороти навколо себе)
А мороз чарівник
З діточками грає
(підпригування)
Д/г " Якої фігури не вистачає"
У кожного з вас є карточки з геометричними фігурами. Вам потрібно роздивитись якої геометричної фігури не вистачає і домалювати.

Сніжинка № 5
Діти вам потрібно відгадати загадку, але відповідь потрібно не сказати а намалювати.
Ніжки зірки сніжно білі
На долоньку мені сіли
Поки ніс її сюди
Стала крапелькою води.
Запропонувати дітям сісти за столи і пальчиком в тарілці з манкою намалювати сніжинку.

Сніжинка № 6
Д/г " За що я люблю зиму"
Ми будемо передавати сніжинку по колу: будете казати за що ви любите зиму.
Я люблю зиму тому що можна кататися на санчатах.
- грати в сніжки
- ліпити снігову бабу
- святкувати новий рік
- святого Миколая
- кататись на ковзанках
Психогімнастика
"Я сніжинка"
Я - сніжинка. Я народжуюсь крихітними кристаликами
з великої хмари. Мене обережно підхоплює своїми долонями
вітер і ласкавим подихом зачаровує мороз в казкову сніжинку.
Я - сніжинка. Я кружляю легко у повітрі своїм мереживом
вбранням і сяю кришталевими промінцями.
Я урочисто ступаю на землю і зустрічаюся із тисячею
інших сніжинок. Я захоплююсь розмаїттям і радісно
дивуюсь своїй унікальності.
Я - неповторна сніжинка у білому пухнастому покривалі,
яке щиро вкриває землю, блищить під сонцем морозною піснею,
переливається під високим небом блакиттю і сріблом.
Я - сніжинка. Я - красиве творіння природи.
Такого, як я, ніколи раніше не було,
немає і більш ніколи не буде. Мої дії, вчинки, життя
схожі на вальсуючий політ сніжинки у повітрі,
моя любов до людей і дружба з ними нагадує
казково красиве покривало снігу, яке вкриває
землю від неприємностей, холоду.

Ознамець О.Й., вихователь групи №9

Конспект заняття з мовленнєвого спілкування

«Мишкові картинки»

проведеного у молодшій групі

Мета:

Звукова культура мовлення: Закріплювати правильну вимову звука –ш-, вправляти у вмінні виділяти пісеньку-звук вітру (ш-ш-ш) у словах.

Зв’язне мовлення: вправляти у вмінні складати коротку розповідь за серією послідовних картинок.

Словник: Активізувати словник дієсловами, що позначають дії кішки (п’є, хлепче, спить, муркоче, нявкає, ловить, підкрадається, спить.)

Розвивати вміння діяти за вказівкою дорослого, заохочувати до прояву мовної активності.

Виховувати доброзичливе відношення один до одного.

Матеріал та обладнання:

-       Іграшка ведмедик Мишко, кішка, яскрава коробка.

-       предметні картинки: шапка, шарф, мишка, кішка, машинка, шишка,

-       картинки: кішка п’є, кішка спить, кішка грає клубком, кішка ловить мишку, кішка з кошеням, кішка і дівчинка.

-       Кольорові олівці,

-       Маски-шапочки кошенят.

Попередня робота.

-       Діти вчились вимовляти пісеньку-звук-вітру, виділяти її у словах.

-       Проводилося спостереження за живим об’єктом кішкою.

-       Діти вчили потішки, вірші, пісеньки про кішку.


Хід заняття:

Малята, сьогодні до нас прийде у гості наш давній знайомий. Хто це ви дізнаєтеся тоді, коли відгадаєте загадку:

Хто узимку спить в барлозі?

Хто прокинутись не в змозі?

І до сонця, до весни

Дивиться солодкі сни...

Кожен відгадає вмить,

Що соньком тим є ......ведмідь.

Ну звичайно ж, це давній знайомий  ведмедик Мишко.

(стук у двері)

А ось і він. Привітайтеся з ведмедиком Мишком: доброго дня, ведмедику!

Як і належить гостеві, ведмедик прийшов із цілою скринькою  гостинців для вас. Це веселі загадки для малят. Ви хочете їх побачити?

Ось перша. (картинка, на якій зображена вітряна погода)

Мишко заховав на цій картинці  пісеньку-звук. Нам треба її відшукати. Відгадайте, про що я говорю:

 Він на дворі віє-повіває,

гілочки берізки дуже гойдає,

Листя кольорове з дерева зриває,

І малят на вулицю гуляти не пускає. Хто це?

Так, це вітер-вітерець.  Ось чию пісеньку заховав Мишко.

Згадаємо   пісеньку вітру, скажемо звук: ш-ш-ш, ш-ш-ш.

Наш ротик посміхається, між зубками щілинка, в яку проходить легенький вітерець: ш-ш-ш,

Зробимо сильний вітер: ш-ш-ш,ш-ш-ш,

Ось яку пісеньку-звук вміють співати малята!

А що ж там у скриньці із загадками? Покажи нам, Мишко, другу загадку.  (у скрині паличка)

Це паличка не проста, а чарівна. Вона може оживити картинки. Якщо паличка торкнеться до картинки – одразу звучить слово. Послухайте спочатку, а потім мені допомагайте: шапка, шарф, шафа, штани, шишка, чашка, мишка,  каштан.

Скажемо знову слова так, щоб Мишко почув пісеньку-звук вітру ш-ш-ш:    Ш-ш-шапка (вимова слів із подовженим звуком –ш-)

У нашого ведмедика Мишка  є одна знайома. Хто вона ми не знаємо, але можемо відгадати загадку. 

В кого лапки з подушками,

Як ступа – ніхто не чує,

А маленькі сірі мишки

Утікають геть від ...... кішки.

Чудово, це кішка. Скажіть слово кішка так, щоб ми почули у ній пісеньку-звук вітру: кіш-ш-шка.  (індивідуальне вправляння)

Мишко каже, що його подружка десь сховалася. Станемо маленькими кошенятами і пошукаємо її.

(діти одягають маски шапочки, виконують відповідні тексту рухи)

 Сірі кошенята міцно спали,

Навіть пісню не співали.

Та нарешті прокидаються,

І навколо озираються,

Потім смачно потягаються

Та чистенько умиваються,

Зубки й кігті загостряють,

І за мишкою ганяють!

Няв!

 Погляньте, хто сидить на віконечку? Та це ж кішка. Її звати Пушинка. Скажіть так, щоб було чути пісеньку-звук Пуш-ш-шинка.

Яка в нас Пушинка? Погладьте її і скажіть про неї гарне слово.

(діти передають кішку один одному, вихователь заохочує до повторення слів: сіра, гарна, пухнаста, м’якенька, маленька, гладенька...)

Давайте ближче познайомимося з кішкою і запитаємо, що  вона робить, коли їй гладять спинку? Так, Пушинка муркоче, мружить очі, вигинає спинку, ось так. (імітація рухів кішки, пояснення слова мружить)

Пушинка, Пушинка, а що ти робиш, коли бачиш мишку? Так, вона підкрадається, стрибає, ловить, ось так. (імітація рухів, пояснення слова підкрадається.)

Пушинка, а що ти робиш, коли бачиш ниточку з бантиком? Так, кішка весело стрибає, хапає, грається.

Ось скільки  всього вміє робити наша кішка Пушинка.   Скажіть слова: грається, спить, стрибає, бігає, нявкає, муркотить, ловить, хапає, муркоче, вигинає, нявкає, підкрадається.

(дорослий заохочує дітей до повторення слів-дій)

Малята,  наша кішка дуже хотіла розказати про себе історію. Але писати вона не вміє, а Мишко не вміє читати. Тому кішка хоче розказати про себе у картинках. А ми з вами спробуємо розказати Мишкові про кішку.

(Перед дітьми виставляють рід картинок: кішка, кішка грається клубками, кішка п’є молоко, кішка ловить мишку, кішка з кошенятами)

Ось картинка. Хто це?  Це кішка Пушинка. Повторіть.

 Що  робить кішка на картинці? Так п’є молоко, можна сказати хлепче. Повторимо: кішка любить хлебтати молоко.

Подивіться, що кішка робить? Так, грає клубками, вона весела. Повторимо: кішка любить грати клубочками.

А що робить кішка на цій картинці? Так, ловить мишку. Скажемо: кішка може підкрастися і зловити мишку.

Що ви бачите на цій картинці? Так, наша Пушинка грає з кошенятами. Повторіть.

Спробуємо ще раз розказати про кішку Пушинку. (дорослий починає, діти закінчують речення, індивідуальне вправляння)

Наша розповідь дуже сподобалася Пушинці, вона ось так весело на нас дивиться, махає своїм хвостиком, дуже задоволена.

Мишкові та пушинці час іти додому, але вони нам принесли сюрприз. Що це у коробці? Так, олівці, ходімо малювати

Ознамець О.Й., вихователь групи №9

Конспект заняття з мовленнєвого спілкування

Казка про чарівний гудзик

проведеного у старшій групі

Зв’язне мовлення: вправляти у вмінні складати невеликі казки на запропоновану тему один за одним, з опорою на картинки, розвивати пояснювальне мовлення;

Словник: збагатити словник словами-ознаками та словами-діями до слова ґудзик,

Звукова культура мови: уточнити вимову звука „ ґ ” окремо, в складах  та в словах.

Виховувати бажання дізнатися цікаве про звичайні речі, розвивати уяву.

Матеріал: коробка з ґудзиками, предметні картинки: блискавка, порося, пігулка, веселка, ґава.; предметні картинки для складання розповіді: будинок, сонечко, дівчинка, зайчик.

-        Діти,  ви любите отримувати сюрпризи? Якраз сьогодні у мене є для вас незвичайний сюрприз. Він лежить у цій коробці.

-      Ви не маєте припущень, що там? Я вам допоможу: це маленька річ, без неї важко одягатися і бути охайним, її дуже шкода, коли загубиш.

-      Ви бажаєте подивитися? Що це?

(перед дітьми висипають з коробки різноманітні ґудзики )

-      Як вірно це назвати українською мовою?

-      Повторіть слово: ҐУДЗИК .  Звук ґ у ньому вимовляється  дзвінко, ніби йде з горла.

(вправляння у вимові звука ґ окремо, в складах ґа ґо ґу ґе ґи,

 в слові ґудзик, ґудзики .)

-      Згадайте, для чого людям ґудзики? Вірно, щоб застьобувати одяг, прикрашати одяг.

Я вам хочу повідомити, що в давнину люди користувалися для застібання тасьмою, а ґудзики слугували прикрасою. Їх робили із золота і срібла, прикрашали дорогоцінним камінням. Згодом люди спростили ґудзик і стали їм користуватися у будь-якому одязі.

-      Згадайте, де ви зустрічали ґудзики?

(діти передають один одному великий ґудзик, називають: сорочка, пальто, плаття, кофта, шуба, пояс, шапка, постіль, туфлі, піджак тощо.)

-      Подивіться у нашу коробку, чи всі ґудзики однакові? Так вони різні. Назвіть слово-ознаку про ґудзик.

(великий маленький, пластмасовий, дерев’яний, скляний, гладенький, новий, старий, кольоровий, різний, блискучий, прозорий, непрозорий, високий, плаский тощо. )

-      Ми вже знаємо, що ґудзики здавна слугують людям. А чи знаєте, що можна робити з ґудзиками? Назвіть усі слова-дії з ґудзиком: застібати, розстібати, пришивати, відірвати, купити, подарувати,  загубити, знайти, тримати, відрізати, складати тощо.

-      Як багато можна сказати про маленьку річ!

Ґудзики можуть мати люди різних професій, їх мали різні казкові герої.

 Як назвати ґудзик на штанях клоуна? (величезний, кумедний)

Як назвати ґудзик на курточці у хлопчика-мізинчика? (маленький, манюпусенький)

Як назвати ґудзик Попелюшки? (казковий, дорогоцінний, незвичайний.)

-      Давайте на хвилинку уявимо, що усі ґудзики зникли. Як нам з’єднати одяг? Чим замінити ґудзики?

-      Так, це муже бути зав’язка, гачок, кнопка, шнурок, застібка-блискавка, липка стрічка. Ви дуже уважні, багато знаєте.

-       Час відпочити. Пропоную вам не розказати, а показати все, що можна зробити з ґудзиком.

-      У маленького ґудзика насправді є багато знайомих, на яких він дуже схожий. Ви їх можете назвати? Спробуємо не тільки назвати, а й відгадати, чим схожий ґудзик із своїм знайомими:

Чим схожий ґудзик на поросятко?

Чим схожий ґудзик на таблетку?

Чим схожий ґудзик на змійку-блискавку?

Чим схожий ґудзик на веселку?

Чим схожий ґудзик на ґаву?  

-      Про ґудзик ми сказали слова, знайшли, чим він схожий на предмети. А хто з вас чув казку про ґудзик? Так, я теж не чула. Але ми це можемо виправити, і скласти сьогодні казку про маленький чарівний ґудзик.

-      Казку ми будемо складати разом, один за одним. Допоможуть нам складати наш чарівний телевізор:  на його екрані багато цікавих картинок, які підкажуть вам, де  жив ґудзик, куди пішов ґудзик, кого зустрів, від кого втікав, хто його врятував.

-      Почну казочку я: В одному будинку у маленької дівчинки Ганусі було гарне червоне плаття. На ньому був пришитий такий собі маленький червоний ґудзичок. Але був він не простий, а чарівний….

(дітям пропонують по черзі складати казочку, допомагають у разі затруднення, звертають увагу на картинки)

-      Вам сподобалася наша казочка? Який у неї вийшов кінець: добрий чи сумний, повчальний чи ніякий? Я обов’язково запишу вашу казку на папері, ми намалюємо до неї малюнки. В нас вийде перша книжечка про ґудзик.

-       За дуже цікаву історію явам покажу, як маленький ґудзик  може стати іграшкою: потрібно взяти міцну нитку, протягнути її через отвори ґудзика  і покрутити від себе. Потім розтягнути нитку. Що ви почули? Що нагадує звук?

-      Ось так, звичайна річ може стати незвичайною, розказати багато цікавого, навчити нас розмовляти і фантазувати.


Розробка занять вихователя групи №9 Ознамець О. Й.


Писанка красна
Конспект інтегрованого заняття (з пріоритетом мовленнєвих завдань) для дітей старшого дошкільного віку

    Мета:
- розширити, поглибити та уточнити знання дітей про звичаї і обряди, народні ігри, символіку пов’язану з Великодніми яйцями;
- заохочувати прагнення дітей до дизайнерської діяльності з декоративного оформлення дитячого інтер’єру;
- виховувати потребу у спілкуванні з однолітками;
- збагатити внутрішній світ дитини позитивними емоціями;
- виховувати позитивне емоційно-ціннісне ставлення до створених руками людей предметів.
- учити дітей описувати об’єкти, явища суспільного життя за допомогою вихователя;
- учити дітей розмірковувати, висловлювати свої думки, сприяти розвитку мовлення;
- закріпити вміння дітей підбирати епітети, узгоджувати іменники з прикметниками, числівниками у роді, числі та відмінку;
- вчити висловлювати оцінне судження з приводу успішних-неуспішних результатів практичної діяльності;
- вживати слова на позначення дій;
- правильно вживати вирази, що означають положення предметів у просторі.


Матеріал: картина «Великдень», вірш Р. Завадовича «Великдень», роботи дітей, віночок з верби, качка з тіста, крашанки і писанки на всю групу дітей.
Вихователь організовує дітей на заняття. Читає вірш Р.Заваловича «Великдень».

Радісний надходить день
Дзвонять дзвони: день-дзелень.
Понад міста, понад села
Лине вісточка весела.
Ясне сонце над селом,
Наче писанка, зійшло –
Вибігайте з хати, діти!
Як сьогодні не радіти?
Вийдем-вийдем на горбок,
Заспіваєм гаївок,
Що весна вже воскресла,
Нам Великдень принесла.


Вихователь: Про що, розповідається у вірші? Яке свято принесла весна?
- Правильно. Весна приносить нам ясне сонечко, тепло, а ще славиться веселими святами. Одним із великих весняних свят в народі вважають Великодні свята, або ще по іншому їх називають Паска. До цього свята люди прибирають в хатах, на подвір’ї. І земля прибирається до цього свята: з’являються весняні квіточки, зеленіє травичка. Великодні свята багаті своїми народними звичаями. Що вдома готують до цього свята? Правильно. Готують різні страви. А особливістю є те, що в кожній сім’ї печуть дуже смачний, солодкий, запашний хлібець. В народі його називають паскою. Вихователь вивішує ілюстрацію, присвячену Великодню. Діти розглядають картину. Запитання:

- Що зображено на картині?
- Коли ми святкуємо це свято?
- Хто зображений на картині?
- Як люди прикрашають свої оселі?
- Що робить мама?
- Як називається солодкий смачний хлібець?
- Що робить бабуся?
- Хто їй допомагає розписувати писанки?
- Що робить тато і син?
- Навіщо вони накривають на стіл?
- А зараз я вам пропоную скласти розповідь за картиною.
- Про що ви будете розповідати спочатку? (Коли святкується Великдень. Як до нього люди готуються).
- Що ви розповісте потім? (Які страви готують. Що в них особливого).
- Чим закінчите свою розповідь? (Уся сім’я збирається разом за святковим столом, вітають одне одного, грають в ігри).
Дітям пропонується скласти розповідь за картиною. (У разі потреби вихователь може дати зразок розповіді).
Зразок розповіді: «Навесні святкують велике свято – Великдень. До нього готуються всі люди. Вони прибирають свої оселі, прикрашають їх гілочками верби і квітами. На свято Великодня готують багато смачних страв. Але головними є паска і крашені яйця. Паска – це смачний солодкий хлібець. Його печуть один раз на рік. За допомогою фарби, лушпайок цибулиння фарбують яйця.
Мама готує паски, вона викладає їх у форми. Бабуся і онучка фарбують яйця. Тато і син накривають на стіл.
Коли страви будуть готові, уся сім’я сяде до столу святкувати Великдень».

Фізкультхвилинка.

- Діти, пригадайте, які великодні ігри ви знаєте? (Відповіді дітей).
- А зараз ми пограємо українську народну гру «Великодня гра».

Стали діти у кільце. В кожного в руках яйце.
Марті випало на славу розпочати цю забаву,
Дуже милу, престару великодню гру.
Ходить дівчина кільцем і постукує яйцем…
Що не стукне – трісь і трісь, - яйця тріскають чиїсь…
Мартине – ціле, тверде, - Марта рада далі йде…
Стук-стук-стук… і раптом – хрусь!
Гру продовжує Петрусь. Стукнув лише разів три
І так само вийшов з гри.
За Петриком пішов Максим, декілька дівчат за ним…
В Олі писанка ціла, Оля в грі перемогла!
А тепер, відомо всім, всі за стіл до Олі в дім.
Їсти яйця, все, що є… Просить той, хто виграє.


- Молодці, діти, гарно пограли в гру.
- А може ще хтось з вас знає вірші про великодні свята? (Діти розповідають вірші).
- Молодці діти, і вірші знаєте про це свято.
- Пропоную вам пограти гру «Склади речення». Я буду називати слово, а виз цим словом складете речення. Ось наприклад слово «писанка», яке речення з цим словом можна скласти? (Діти складають речення з словом «писанка», «крашанка», «Великдень», «весна»).
- Ось скільки багато речень ви склали. Молодці.
- Я вам розповім про писанки і крашанки. Писанки розмальовують. Їх можна розписати воском, фарбами. Писанка така гарна, що красиву дівчину порівнюють з нею, кажуть, «Гарна, як писанка». З писанками організовують ігри, тому кожен намагається розписати писанки якнайкраще.
- Крім писанок, на Великдень фарбують і крашанки.
- Діти, подумайте і скажіть, чим відрізняється писанка від крашанки? (Крашанки мають однотонні кольори. Яйця опускають у відвар з цибулинного лушпиння чи інший природний барвник і виходить крашанка).
- Так діти, крашанка – це яйце пофарбоване одним кольором. Кольори бувають дуже різні. Але всі вони дуже гарні. Червоний колір писанки та крашанки означає любов, жовтий – сонечко, пишне життя, голубий – небо ясне, воду. За народним звичаєм, яйця фарбують в суботу, тому що яйця, пофарбовані в п’ятницю, швидко псуються, а зроблені в суботу, зберігаються протягом всіх свят.

Вихователь: Діти, ви виготовили багато писанок, давайте з вами ними прикрасимо свою групу. А для того, щоб прикрасити, нам необхідно пригадати. Що означає кожен малюнок на писанці.
- Які писанки ми покладемо в куточок природи? А чому саме ці?
- Якими писанками прикрасимо ігровий куточок? Чому?
- Я пропоную покласти в ігровий куточок писанки з квітами, щоб наші дівчатка були такі ж гарні як квіти, а також з дубовими листочками, щоб наші хлопчики були міцні, як дубочки.
Вихователь: Всі писанки ми розглянули і вирішили, які куди покладемо. Подивіться, у куточку природи ми поставили вазочку-качку, яку виготовили з тіста, а в ігровому – віночок з лози. То ж давайте розложимо писанки.
- Який куточок гарніше оформлений? Як ви думаєте чому?

Підсумок заняття.
- Яке свято ми відзначаємо весною? Як до нього готуються? Які основні символи великоднього свята? Що роблять з крашанками і писанками?
Вихователь: Багатий традиціями наш народ. Він має золоті руки, які за що б не взялись, зроблять так, що очей не віднімеш.
- Діти, давайте заспіваємо пісеньку «Намалюю писанку» (діти співають пісню і виконують відповідні рухи).