Головна → Подорож по закладу → Група 'Дзвіночки'

Заняття розробила вихователь  групи№8  Радіо Г.П.

Iнтегроване заняття «Весела подорож»

Мета: закрiпити у дiтей знання про геометричнi фiгури(коло,квадрат,прямокутник),ознаки осенi,вмiння розрiзняти листя дерев,групувати його за приналежнiстю до певного дерева  .Вчити дiтей викладати геометричнi фiгури у певнiй послiдовностi уважно слухати вихователя,правильно тримати олiвцята, акуратно заштриховувати,не виходячи за межi малюнка.Розвивати мислення, пам'ять. Виховувати увагу.

Матерiали: демонстрацiйний:фланелеграф,iлюстрацiї iз зображенням осiннього лiсу;

роздавальний:прямокутники,квадрати,кружечки,смужки бiлого картону,березове та кленове листя,розмальовки iз зображенням кленового,березового листя,кольоровi олiвцi.

Хiд заннятя

-Дiти подивiться яке чудове дерево зявилося у нас в групi.Якi гарнi на ньому листочки.А якоговони кольоруТак,воно жовте ,а коли на деревах жовтiϵ листя.Правельно,восени.Дiтки,а давайте ми  теж перетворимося на жовтi листочки.

1. Психогiмнастика

Гра «Жовте листя» дiти виконують рухи вiдповiдно до тексту вiрша.

Жовта осiнь походила,

Жовте листя розгубила.

Ми листочки назбираϵм

I в пучечки поскладаϵм.

Хай iз нами пiд дубочком

Закружляють у таночку.

̶ Дiти ,сьогоднi ми з вами вiдправимось у подорож до осiннього лiсу,але вiн далеко i до нього потрiбно чимось їхати.Ось послухайте загадку i подумайте про що вона:

Пасажирський чи товарний

Металевий він і гарний.

Все ховає у вагонах

І стає лиш на перронах.(потяг)

̶ То про що загадка?Правильно,про потяг.Ось i ми з вами зараз  зробимо потяг на якому поїдемо до лiсу.Сiдайте за столи .

2. Гра «Геометрична мозаїка»

На столах у дiтей картки бiлого кольору,набiр геометричних фiгур:один прямокутник,три квадрати,п'ять кругiв.

̶  Дiти,подивiться якi геометричнi фiгури лежать у вас на тарiлочках?

̶ Покажiть менi прямокутник.Якого вiн кольору?

̶ Тепер покажiть круг?Якого вiн кольору.

̶ А тепер покажiть квадрат,якого вiн кольору?

Молодцi, всi знають якi в них геометричнi фiгури та якого вони кольору.

Потiм вихователь показуϵ ,що потрiбно робити:

̶ Спочатку викладаϵмо прямокутник-це паровоз,потiм один за одним два квадрати –це вагони нашого потяга.Тепер пiд нашим потягом,внизу,викладаϵмо колеса.Два пiд паровозом,та по одному пiд кожним вагоном.

̶ Молодцi ,якi гарнi потяги ви зробили.Тепер можемо їхати до лiсу.Дiти стають один за одним i iмiтуючи звуки потяга роблять одне коло по килимочку.Ось ми i приїхали до лiсу,давайте вийдемо з вами з вагорiв на свiже повiтря.Ми довго їхали i певно трошки втомились,давайте пограϵмось.

3. Фiзкультхвилинка.

Ми топаϵм ногами,ми топаϵм ногами

Раз,два,три.

Ми плещемо руками,ми плещемо руками

Раз,два,три.

Ми руки пiднiмеϵм,ми руки опускаϵм

Раз,два,три.

Хитаϵм головою,хитаϵм головою

Раз,два,три.

I бiгаϵм по колу, I бiгаϵм по колу.

4. Гра «З якого дерева листок»

- Дiти ,подивiться як навколо гарно ,в якi рiзноманiтними фарбами осiнь розмалювала листочки на деревах.А давайте пригадаϵмо який зараз осiннiй мiсяць.

-Правильно,листопад.А знаϵте чому вiн так називаϵться, тому що  в цьому мiсяцi облiтаϵ все листя з дерев.

̶ Ось подивiться i перед нами  два  самотнiх дерева без листочкiв,всi вони облетiли,i дерева тепер сумують. А що це за дерева?Так це клен i береза.Давайте допоможемо деревам зберемо їх листя.

Вихователь розкидаϵ на килимку березове та кленове листя.Дiти повиннi зiбрати листочки i прикрiпити до стовбура вiдповiдного дерева.

̶  Молодцi, зiбрали листочки якi розвiяв вiтер,але їх мало i дерева ще сумують.

Давайте зробимо для них подарунок,розмалюϵмо ще листочки.

5. Вправа «Розмалюй листочок».

-Дiти перед вами розмальовки де зображено кленовий або березовий . Берiть олiвцi i аккуратно замальовуйте,так щоб не було видно бiлого аркуша i не виходячи за межi малюнка.

-Молодцi як багато листочкiв ви розмалювали,давайте тепер ми подаруϵмо нашим деревам i вони не будуть сумувати.А ми повертаϵмось iз лiсу до дитячого садка.

6. Пiдсумок заняття

̶  Куди була наша подорож?

-Що найбiльше запамяталось?

Заняття розробила: Табачинська Л.Ф. , вихователь днз №8

Подорож до казкового зимового лісу

Гра-заняттям для дітей раннього віку



Мета:розвивати мовлення, пам'ять, увагу, дрібні м’язи пальців рук. Закріпити поняття дітей про ліс, зиму. Уточнити поняття «сніг» і «сніжинка». Удосконалювати вміння дітей розрізняти предмети за величиною, кольором, групувати їх за цими ознаками. Вчити визначати предмети на дотик, активізувати словник дітей. Виховувати уважність, спостережливість, добрі почуття, дружні стосунки між дітьми.

Матеріал: : імпровізація лісу (ялинки різної висоти), сніжинки, іграшки (зайчик, білочка, ведмедик), різнокольорові грибочки, шишка, чарівна торбинка з горішками і морквою.

ХІД ЗАНЯТТЯ

Вітання дітей.
- Діти, подивіться скільки до нас завітало гостей, дайте привітаємося з ними пісенькою!
Пісня:
Добрий день, добрий день, добрий день усім.
Щастя ми бажаємо і здоров’я всім.
А щоб щастя от таке (руки вверх), а здоров’я оттаке (руки в сторони).
- Поклоніться, розверніться.
Вихователь: Ми з вами потрапили в чарівний ліс.
- Подивіться, скільки тут дерев…
- А як називаються ці дерева? (Ялинки).
- А якого кольору ялиночки? (Зеленого.
- А яка ж зараз пора року на вулиці? (Зима).
- В нашому чарівному лісі теж зима.
- А що взимку падає з неба? (Сніг).
- Сніг – це великі і маленькі сніжинки.
- Давайте ми з вами покружляємо як сніжиночки.
(Діти кружляють і присідають, вихователь розкидає сніжинки).
- Сніг зігріває землю і дерева, давайте ми з вами маленькі сніжиночки покладемо на маленьку ялиночку, а великі – на велику. (Діти розкладають сніжинки на дерева).
- Подивіться, хто це під ялиночкою сховався.(Зайчик).
- Зайчик тільки що прокинувся. Діти читають промовлянку:
Зайчик прокидається, лапками вмивається,
Миє зайчик носик, миє зайчик ротик,
миє зайчик вуха, витирає сухо.
- Покажіть,де у зайчика вуха, носик, хвостик…А де ваші вушка, носик, ротик…? (Діти показують).
- А скільки зайчиків під ялиночкою сиділо?(Один).
- Страшно зайчику під ялинкою одному, а давайте йому допоможемо,посадимо під ялиночку багато зайченят. У нас на столі є чарівна коробочка, а в цій коробочці живуть чарівні зайченята.
(Діти заглядають в коробочку, бачать картонних зайченят без вушок, прищепочки).
Діти прикріпляють прищепочки до голівок зайчиків.
Тепер нашому зайчику не буде страшно в лісі. Наш зайчик радіє, давайте і ми з вами пострибаємо, як зайчики.
(Діти скачуть, присідають на лаву).
- Тяжко в лісі взимку.
(Сніг пухнастий стелиться, сонечка нема, замела метелиця, бо прийшла зима).
Ось і наш зайчик не може пройти до свого друга ведмедика, давайте йому допоможемо. Діти викладають стежинку з цеглинок.
(Зайчик стрибає до ялиночки, під якою барліг ведмедика).
- Діти, а де ж наш ведмедик? (Спить).
- Давайте розбудемо його. (Діти тупають ніжкою, плескають в долоньки).
- Спить ведмедик, тому що зима. Він ще восени приготував гостинець для білочки (за барлогом знаходимо корзина з грибочками), та тільки віднести не встиг. Давайте ми до білочки в гості зайдемо.
(Діти йдуть, співають пісеньку: «Ведмедик клишоногий по лісі тихо йшов, він пісеньку співав і шишечки збирав, та раптом впала шишка ведмедику у лоб. Ведмедик розсердився і ніжечкою топ»).

Діти підходять до ялиночки під якою лежить шишка.
- Діти, що це? (шишка).
- А скільки в мене шишок? (одна).
- А грибочків в корзинці? (багато).
- Давайте допоможемо розкласти грибочки по місцях. Діти розкладають грибочки (групують їх за кольорами.)
- У нас ще є чарівний мішечок, в ньому гостинці для білочки і зайчика, почастуємо їх.
Гра «Чарівний мішечок»
(діти пригощають білочка і зайчика горішками і морквою).
- Ну ось наша подорож по чарівному лісі і закінчилась. То з ким ми зустрілись там?
(Діти називають білочку, зайчика, ведмедика). Попрощаємось з ними (діти кажуть: «До побачення»).
- А ми з вами повертаємось в свій садочок…