Діти. – Для Айболита. Вихователь. - Хто такий Айболит? (лікар, який лікує тварин). - Як називається ця професія? Діти. – Ветеринар. Вихователь. - Цікаво, чи знає Айболит що таке Африка та як туди добратися? Вихователь. – Розглядаємо карту Африки. – Запитую – На що вона схожа. Відповіді дітей (на папугу, яка сидить ). Вихователь. – Що знаходиться навколо Африки? Діти. – Вода, океан… Вихователь. – Діти, давайте допоможемо Айболиту, намалюємо для нього Африку та відмітимо чим до неї можна доїхати. Діти сідають за столи і виконують завдання. Вихователь. – Тож скажіть мені, на чому ж можна потрапити в Африку? (Відповіді дітей). Вихователь. – Чому в Африку можна потрапити тільки водним та повітряним транспортом? (Відповіді дітей). Вихователь. – Давайте перевіримо, чи всі правильно вказали маршрут для нашого лікаря. (Показую правильну схему). Фізкультхвилинка.
Вихователь. – Які ж тварини потребують допомоги? (Дістаю з конверта інше завдання: портрети тварин зашифровані цифрами). Вихователь. – Нічого не розумію, хто це? (Розглядаємо зображення, діти називають тварин). - Давайте визначимо з яких цифр складені ці портрети. Діти виконують завдання ( викладають цифри біля портретів). Вихователь. – Бачу ви гарно попрацювали, то ж перевірте, себе (Виставляю на мольберт правильні відповіді). Вихователь. - Ми вже багато попрацювали, давайте складемо наші підказки для Айболита у конверт, і трішки перепочинемо. Діти виходять на килимок і виконують вправи. Вихователь. – Цікаво, яка ж дитинчата захворіли? У слона – слоненя У лева - левеня У жирафа – жирафеня У мавпи - мавпеня. Вихователь.(Звертаю увагу на папугу). – До нас прилетіла папуга. Вона хоче з нами пограти. В нього є для нас завдання. Розглядаємо карту – схему, уточнюємо що зображено – круг, трикутник, які поєднуються один з одним. Вихователь. – У папуги є друзі, які теж хочуть з нами пограти. То ж сідайте за столи і починаємо гру. Вихователь – Жили три папуги у двох сусідніх дворах, один двір – круглий (обведіть пальчиком) другий – трикутний (обведіть пальчиком), частина двора – спильна (покажіть її). Летіли папуги, летіли, стомилися й сіли. І вийшло, що в трикутному дворі сидять дві пташки, а в овальному – три. Як це могло бути? Розсадіть птахів так, щоб у трикутному дворі їх було дві, а в круглому – три. (Діти виконують завдання). Вихователь. - Перевіряємо (показую зразок, в той час дитина пояснює як це сталося). Друге завдання. Вихователь. – Нехай тепер дві пташки сядуть в круглому дворі, а три – в трикутному. Перевіряємо (показую зразок). Пояснюємо. Вихователь. - Дякуємо папугам, гарно пограли, тепер треба написати шифровку Айболиту. Він же не знає хто захворів. Візьміть папір і олівець і слухайте уважно. - Слоненя поранило ногу. Перевіряємо. – Скільки слів у реченні? (3). - У жирафеняти ангіна. Перевіряємо. - Скільки слів у реченні ? (3). Вихователь. – Я думаю, що тепер можна відправити Айболиту нашого листа, з якого він відразу дізнається кому і де потрібна його допомога. (Вкладаємо зашифровані речення у конверт, просимо помічника вихователя віднести його на пошту, щоб воно потрапило за призначенням). Вихователь. – Стільки всього зробили багато, не втомились? Давайте пригадаємо що ми робили. Підсумок. Вихователь. – Тепер можна і відпочити і чаю з цукерками попити. Тож ідемо мити руки, а гостям кажемо до побачення. заняття розробила: Бондарчук І.Ф. |