Повернутись на Головну
Повернутись на бібліотеку




Подорож до казкового зимового лісу

Гра-заняттям для дітей раннього віку



Мета:розвивати мовлення, пам'ять, увагу, дрібні м’язи пальців рук. Закріпити поняття дітей про ліс, зиму. Уточнити поняття «сніг» і «сніжинка». Удосконалювати вміння дітей розрізняти предмети за величиною, кольором, групувати їх за цими ознаками. Вчити визначати предмети на дотик, активізувати словник дітей. Виховувати уважність, спостережливість, добрі почуття, дружні стосунки між дітьми.

Матеріал: : імпровізація лісу (ялинки різної висоти), сніжинки, іграшки (зайчик, білочка, ведмедик), різнокольорові грибочки, шишка, чарівна торбинка з горішками і морквою.

ХІД ЗАНЯТТЯ

Вітання дітей.
- Діти, подивіться скільки до нас завітало гостей, дайте привітаємося з ними пісенькою!
Пісня:
Добрий день, добрий день, добрий день усім.
Щастя ми бажаємо і здоров’я всім.
А щоб щастя от таке (руки вверх), а здоров’я оттаке (руки в сторони).
- Поклоніться, розверніться.
Вихователь: Ми з вами потрапили в чарівний ліс.
- Подивіться, скільки тут дерев…
- А як називаються ці дерева? (Ялинки).
- А якого кольору ялиночки? (Зеленого.
- А яка ж зараз пора року на вулиці? (Зима).
- В нашому чарівному лісі теж зима.
- А що взимку падає з неба? (Сніг).
- Сніг – це великі і маленькі сніжинки.
- Давайте ми з вами покружляємо як сніжиночки.
(Діти кружляють і присідають, вихователь розкидає сніжинки).
- Сніг зігріває землю і дерева, давайте ми з вами маленькі сніжиночки покладемо на маленьку ялиночку, а великі – на велику. (Діти розкладають сніжинки на дерева).
- Подивіться, хто це під ялиночкою сховався.(Зайчик).
- Зайчик тільки що прокинувся. Діти читають промовлянку:
Зайчик прокидається, лапками вмивається,
Миє зайчик носик, миє зайчик ротик,
миє зайчик вуха, витирає сухо.
- Покажіть,де у зайчика вуха, носик, хвостик…А де ваші вушка, носик, ротик…? (Діти показують).
- А скільки зайчиків під ялиночкою сиділо?(Один).
- Страшно зайчику під ялинкою одному, а давайте йому допоможемо,посадимо під ялиночку багато зайченят. У нас на столі є чарівна коробочка, а в цій коробочці живуть чарівні зайченята.
(Діти заглядають в коробочку, бачать картонних зайченят без вушок, прищепочки).
Діти прикріпляють прищепочки до голівок зайчиків.
Тепер нашому зайчику не буде страшно в лісі. Наш зайчик радіє, давайте і ми з вами пострибаємо, як зайчики.
(Діти скачуть, присідають на лаву).
- Тяжко в лісі взимку.
(Сніг пухнастий стелиться, сонечка нема, замела метелиця, бо прийшла зима).
Ось і наш зайчик не може пройти до свого друга ведмедика, давайте йому допоможемо. Діти викладають стежинку з цеглинок.
(Зайчик стрибає до ялиночки, під якою барліг ведмедика).
- Діти, а де ж наш ведмедик? (Спить).
- Давайте розбудемо його. (Діти тупають ніжкою, плескають в долоньки).
- Спить ведмедик, тому що зима. Він ще восени приготував гостинець для білочки (за барлогом знаходимо корзина з грибочками), та тільки віднести не встиг. Давайте ми до білочки в гості зайдемо.
(Діти йдуть, співають пісеньку: «Ведмедик клишоногий по лісі тихо йшов, він пісеньку співав і шишечки збирав, та раптом впала шишка ведмедику у лоб. Ведмедик розсердився і ніжечкою топ»).

Діти підходять до ялиночки під якою лежить шишка.
- Діти, що це? (шишка).
- А скільки в мене шишок? (одна).
- А грибочків в корзинці? (багато).
- Давайте допоможемо розкласти грибочки по місцях. Діти розкладають грибочки (групують їх за кольорами.)
- У нас ще є чарівний мішечок, в ньому гостинці для білочки і зайчика, почастуємо їх.
Гра «Чарівний мішечок»
(діти пригощають білочка і зайчика горішками і морквою).
- Ну ось наша подорож по чарівному лісі і закінчилась. То з ким ми зустрілись там?
(Діти називають білочку, зайчика, ведмедика). Попрощаємось з ними (діти кажуть: «До побачення»).
- А ми з вами повертаємось в свій садочок…

Заняття розробила: Табачинська Л.Ф. , вихователь днз №8