Вихователь: Ми з вами потрапили в чарівний ліс. - Подивіться, скільки тут дерев… - А як називаються ці дерева? (Ялинки). - А якого кольору ялиночки? (Зеленого. - А яка ж зараз пора року на вулиці? (Зима). - В нашому чарівному лісі теж зима. - А що взимку падає з неба? (Сніг). - Сніг – це великі і маленькі сніжинки. - Давайте ми з вами покружляємо як сніжиночки. (Діти кружляють і присідають, вихователь розкидає сніжинки). - Сніг зігріває землю і дерева, давайте ми з вами маленькі сніжиночки покладемо на маленьку ялиночку, а великі – на велику. (Діти розкладають сніжинки на дерева). - Подивіться, хто це під ялиночкою сховався.(Зайчик). - Зайчик тільки що прокинувся. Діти читають промовлянку:
- А скільки зайчиків під ялиночкою сиділо?(Один). - Страшно зайчику під ялинкою одному, а давайте йому допоможемо,посадимо під ялиночку багато зайченят. У нас на столі є чарівна коробочка, а в цій коробочці живуть чарівні зайченята. (Діти заглядають в коробочку, бачать картонних зайченят без вушок, прищепочки). Діти прикріпляють прищепочки до голівок зайчиків. Тепер нашому зайчику не буде страшно в лісі. Наш зайчик радіє, давайте і ми з вами пострибаємо, як зайчики. (Діти скачуть, присідають на лаву). - Тяжко в лісі взимку. (Сніг пухнастий стелиться, сонечка нема, замела метелиця, бо прийшла зима). Ось і наш зайчик не може пройти до свого друга ведмедика, давайте йому допоможемо. Діти викладають стежинку з цеглинок. (Зайчик стрибає до ялиночки, під якою барліг ведмедика). - Діти, а де ж наш ведмедик? (Спить). - Давайте розбудемо його. (Діти тупають ніжкою, плескають в долоньки). - Спить ведмедик, тому що зима. Він ще восени приготував гостинець для білочки (за барлогом знаходимо корзина з грибочками), та тільки віднести не встиг. Давайте ми до білочки в гості зайдемо. (Діти йдуть, співають пісеньку: «Ведмедик клишоногий по лісі тихо йшов, він пісеньку співав і шишечки збирав, та раптом впала шишка ведмедику у лоб. Ведмедик розсердився і ніжечкою топ»). Діти підходять до ялиночки під якою лежить шишка. - Діти, що це? (шишка). - А скільки в мене шишок? (одна). - А грибочків в корзинці? (багато). - Давайте допоможемо розкласти грибочки по місцях. Діти розкладають грибочки (групують їх за кольорами.) - У нас ще є чарівний мішечок, в ньому гостинці для білочки і зайчика, почастуємо їх. Гра «Чарівний мішечок» (діти пригощають білочка і зайчика горішками і морквою). - Ну ось наша подорож по чарівному лісі і закінчилась. То з ким ми зустрілись там? (Діти називають білочку, зайчика, ведмедика). Попрощаємось з ними (діти кажуть: «До побачення»). - А ми з вами повертаємось в свій садочок… Заняття розробила: Табачинська Л.Ф. , вихователь днз №8 |