Зупинка 1. Ось і зупинка. Наш потяг зупинився у місті. І ми підемо до картинної галереї. - Кого ви бачите на цих картинках? Із чого створені ці картинки? З яких геометричних фігур створена ось ця картинка, а ця? Назвіть, скільки квадратів на цій картинці, а трикутників на цій, а кружечків на цій, а прямокутників на цій, а овалів на цій? Добре, діти. А тепер ви станете художниками і створите ось з цих геометричних фігур свої картини. Діти виконують завдання. Після цього сідають до вагонів і з піснею їдуть далі. Зупинка 2. Ось і наступна наша зупинка. - Скажіть будь ласка, яка зараз в нас пора року? Що нам допомагає зігрітись в таку холодну пору року? Діти виконують вправу «Погріємо ручки» (діти дихають на свої долоні, ніби гріють ручки.) Зараз ми поговоримо детальніше про рукавички. Ось тут, на дошці, прикріплені різні рукавички. І на столі таож розкладені рукавички. Вони трішки переплутались. Я пропоную кожному з вас підійти до дошки, і вибрати ту рукавичку, яка вам сподобалася. Потім на столі ви побачите пару до обраної рукавичці. Діти виконують завдання. Після цього знову сідають у вагони і їдуть далі. Зупинка 3. Наступна зупинка у зимовому лісі. (Діти потрапляють на лісову галявину). - Подивіться уважно навкруги, кого ви тут бачите? - Хто сховався за пеньком, скільки їх? (За пеньком видно вушка зайців – 6, діти пояснюють, що це зайчикові вушка, їх там троє, бо кожний зайчик має по два вушка). - Хто сидить на кущі калини? Чому ви так думаєте? (Видно хвостики горобців - 5). - Скільки там горобців? (5 горобців, бо кожен горобчик має по 1 хвостику). - Скільки за ялинкою звірів? (4 лапки лисички, а лисичка є одна, бо вона має 2 передні і 2 задні лапки). Наша подорож продовжується. Ось і вже наступна наша зупинка. Зупинка 4. Діти сідають за столи. В кожної дитини лежать карточки з пропущеними цифрами. Вихователь пропонує пограти в гру «Знайди сусіда». Вихователь розповідає, що на «планеті цифр» дуже сильний зимовий вітер, він розкидав цифри і вони переплуталися. Допоможемо їм. Завдання дітей – знайти пропущені цифри і заповнити пусті клітинки. Потім вихователь пропонує пограти в гру «Не помились» (вихователь стукає по іграшковому барабані, а діти, заплющивши очі, рахують і показують відповідну цифру). Фізкультхвилинка. 1-2 Дерева. (Руки вгору) 3-4 Птахи в лісі . (Помахали крилами) 5 -6 Летять сніжинки. (Кружляють присідають) 7-8 Сірий зайчик-пострибайчик. (Стрибки) 9-10 Вже скінчилась наша гра. Діти сідають до вагонів і їдуть далі. Зупинка 5. На цій зупинці дітям пропонуються логічні завдання: 1. Настала зима. Спочатку зацвіла 1 яблуня, а потім 3 сливи. Скільки всього зацвіло дерев? (взимку дерева не цвітуть). 2. Що стає більше, якщо його поставити догори ногами (Число 6). 3. Настала зима. Зацвіла 1 троянда і 1 ромашка. Скільки квітів зацвіло? (квіти взимку не цвітуть.) Діти відповідають, потім сідають у вагони і вирушають далі. Зупинка 6. Ось зупинка Неділі. Вже видно її хатинку. (Діти підходять до хатинки. Їх зустрічає Неділя. Всі діти вітаються). Неділя: - Хто мені скаже, скільки у мене є братів і скільки сестер? - Скільки всіх днів у тижні? Неділя пропонує дітям допомогти їй доповнити вірш:
Діти пригощаються частуванням, яким їх пригостила Неділя. Заняття розробила: Морозюк А.Г., вихователь днз №8 |