Повернутись на Головну
Повернутись на бібліотеку




Їдемо в гості до ляльки Оленки

(Конспект комплексного заняття з дітьми раннього віку)




Мета: : розвивати творче мислення, пізнавальну активність, пам’ять, увагу. Виховувати дружні взаємовідносини. Вчити дітей називати основні кольори, розрізняти предмети за величиною i формою, визначати їх кiлькiсть, складати картинку з кількох частин.

Матеріал: лялька Оленка, телефон, дрібні іграшки (різного кольору); матеріал до гри “Склади квіточку”, “Закрий віконечко”, ‘‘Склади цiле‘‘ (геометричнi фiгури).

ХІД ЗАНЯТТЯ

- Діти, сьогодні до нас у гостi прийде лялька Оленка.
(Лунає дзвінок по телефону).
- Хто ж це до нас телефонує?
- Алло! Так, це дитячий садочок, група “Дзвiночки ” (вихователь розмовляє по телефону).
- Діти, лялька Оленка не може до нас прийти, а запрошує нас до себе в гості. Давайте провідаємо її. Оленка живе далеко в селі, тому ми до неї поїдемо потягом. А потяг наш незвичайний. Він поїде тільки тоді, коли ви закриєте віконечка у кольорових вагончиках. Д/гра “Закрий віконечко”.
- А тепер, діти, сідайте всі зручно, і щоб нам було веселіше їхати, ми заспіваємо пісеньку: Наш поїзд рушає,
Вагончики, вагончики біжать
А в поїзді веселі малята сидять
Чух-чух-чух, чух-чух-чух
Ту-ту!!!
- Ось і зупинка. Всі обережно виходимо з потяга. Діти, ми хочемо провідати ляльку Оленку, але якось негарно буде прийти до неї з порожніми руками. Ось подивiться у мене є корзина. Що в ній? (iграшки). А iграшок скiльки, багато чи мало? (багато). Вони за розмiром - великi чи маленькi ? (маленькi).
- Виберiть кожен собі по iграшцi, і подаруємо ляльцi. (Діти вибирають подарунки).
- А тепер ідемо шукати, де живе Оленка.
Тут-тук-тук.
- Добрий день, Оленко!

Лялька:
- Добрий день, малята! Я дуже рада, що ви прийшли до мене і хочу з вами познайомитися.
(діти знайомляться з лялькою, називають своє ім’я і дарують подарунок).
- Оленко, ми тобі хотiли ще подарувати дуже гарні квіточки, але подув сильний вітер і пелюсточки розлетiлись, залишилися тільки серединки.
- Діти, на що схожа серединка до квіточки? (на кружечок).
- А на що схожі пелюсточки? (на овал).
- Якого кольору кружечки (червоні, жовті, сині).
- А тепер я попрошу вас підібрати до червоно кружечка – червоні овали, до жовтого – жовті і т.д. (Д/г “Склади квіточку”).

Лялька:
- Дякую, вам, малята. Справді чудові вийшли квіточки. А тепер я хочу з вами погратися. Подивіться, що є у мене. Це були картинки, на них були намальованi геометричнi фiгури, але мiй песик їх порвав. Давайте складемо їх разом. Допоможіть мені, будь-ласка.
(Д/гра “Склади цiле ”).
- Оленко, тепер ми хочемо тобі заспівати пісеньку і потанцювати з тобою. Пісенька “Пиріжок”
Пиріжок, пиріжок,
Ми спекли з грибами.
Пиріжок, пиріжок,
Подаруєм лялі. Ось!
Лялька: Пиріжок я візьму,
З вами у танок піду.

- Весело нам було у тебе, Оленко, але нам уже час повертатися додому.
Лялька:
- Мені також було дуже весело і цікаво з вами. Дякую, що ви до мене завітали. А ще я хочу пригостити вас печивом та цукерками.
- Дякуємо тобi за гостинець. Допобачення.




Розробила урок Радіо Г.П., вихователь ДНЗ №8