План роботи

 практичного психолога дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №8 «Золотий ключик»

на 2013-2014 навчальний рік

з/п

Зміст роботи з дітьми, батьками, педпрацівниками,

адміністрацією

Термін проведення

Де і з ким проводиться

Примітка

І.Психодіагностична робота

1.1

Індивідуальне та групове спостереження за адаптацією новоприбулих дітей.

Вересень

Жовтень

Групи раннього віку

 

1.2

Вхідне діагностування готовності дітей до навчання у школі за методикою Керна-Йірасека.

Жовтень

Діти груп старшого дошкільного віку

 

1.3

Діагностика обдарованості дітей в дошкільну закладі.

Листопад

Діти груп старшого дошкільного віку

 

1.4

Діагностичне дослідження сприйняття інновацій педагогами.

Листопад

Педагоги

 

 

1.5

Вхідна діагностика нервово-психічного розвитку дітей груп раннього дошкільного віку за методикою Манова-Томова.

Листопад

Діти груп раннього дошкільного віку

 

1.6

Діагностика типу акцентуації особистості за опитувальником Г.Шмішека (на виявлення 10 типів акцентуації особистості).

Грудень

Педагоги

 

1.7

Діагностичне  індивідуальне обстеження психологічних характеристик вихователів за методикою Розенцвейга.

Грудень

Педагоги

 

1.8

Дослідження  індивідуальних особливостей дітей:

-          імпульсивність;

-          тривожність;

-          агресивність.

Вересень

Вихователі

 

1.9

Вихідна діагностика нервово-психічного розвитку дітей груп раннього дошкільного віку за методикою Манова-Томова.

Травень

Діти груп раннього дошкільного віку

 

1.10

Вихідне психологічне обстеження готовності до школи дітей 6 – річного віку: за допомогою методик ДАТ,ВМІ ,Керна – Йірасека

Березень

Квітень

Діти груп старшого дошкільного віку

 

ІІ. Консультаційна робота

2.1

Індивідуальні та групові консультування батьків та педагогів з питань допомоги дитині в адаптації до умов дошкільного  навчального закладу

Вересень

Жовтень

Педагоги та батьки дітей груп раннього віку

 

2.2

Консультування батьків з питань психолого – педагогічного характеру:

-          Взаємовідносини між батьками та дитиною у сім’ї;

-          Криза  3 – років;

-          Тривожність та дитячі страхи;

-          Агресивні прояви у поведінці;

-          Гіперактивність ;

-          Іграшка в житті дитини.

 

Протягом року

Батьки дітей усіх вікових груп

 

2.3

Консультування педпрацівників з питань взаємовідносин : дитина – вихователь, вихователь - дитина

Листопад

Педагогічні працівники

 

2.4

Групове консультування педагогів:

-          «Дитячі істерики»

-          «Агресивність»

-          «На допомогу гіперактивним дітям»

Грудень

Січень

Педагогічні працівники

 

2.5

Обдарованість у дошкільному віці – групова консультація для педагогів

Лютий

Педагогічні працівники

 

2.6

Індивідуальні консультування батьків за результатами вивчення творчих здібностей і обдарованості дітей.

Березень

Батьки дітей старших груп

 

2.7

Психологічна готовність до школи – групові та індивідуальні консультування батьків

Березень

Травень

Батьки дітей старших груп

 

III.  Корекційно – відновлювальна та розвивальна робота.

3.1

Індивідуальні заняття з дітьми які мають порушення психічного стану:

-          Адаптація до умов днз;

-          Корекція імпульсивності, тривожності та агресивності;

-          Розвиток емоційної сфери

Протягом року

Всі вікові групи

 

3.2

Адаптація дітей раннього дошкільного віку до умов дошкільного навчального закладу – цикл адаптаційних занять.

Вересень - Листопад

 

 

3.3

Психологічний супровід адаптації новоприбулих дітей до ДНЗ

Протягом року

Діти груп раннього дошкільного віку

 

3.4

Групові розвиваючі заняття для розвитку пізнавальної, емоційної та особистісної сфери дошкільників з використанням елементів арттерапії , психогімнастики та казко терапії (Г.Нижник)

Протягом року

Середні старші групи

 

3.5

Тренінгові заняття , ігри, семінари для вихователів .

Протягом року

Педагогічні працівники

 

3.6

«Пригоди майбутніх  першокласників» - психологічні заняття з дітьми старшого дошкільного віку.

Згідно розкладу

Діти старшого дошкільного віку

 

IV.Психологічна просвіта

4.1

Виступи на батьківських зборах

Протягом року (за запитом)

Батьки

 

4.2

Організація  бібліотеки для батьків для індивідуального інформування з проблемних питань

Вересень

Жовтень

 

 

4.3

Участь у методоб’єднаннях, психолого – педагогічних семінарах

Протягом  року згідно графіка

 

 

4.4

Організація інформаційних куточків з метою психологічної просвіти батьків, педпрацівників

Протягом року

 

 

4.5

Виступи на педрадах

Протягом року

Педагогічні працівники

 

4.6

Ведення «Школи молодої сімї»

Протягом року

Батьки

 

4.7

Психолого – педагогічний семінар «Психічне здоров’я педагога. Як його зберегти?»

Січень

Педагоги

 

V. Організаційно – методична робота

5.1

Складання плану роботи на рік

Вересень

 

 

5.2

Складання плану роботи на місяць

Протягом року

 

 

5.3

Складання звітів виконаної роботи

Один раз на півріччя

 

 

5.4

Підготовка до участі у батьківських зборах

Протягом року

 

 

5.5

Підготовка до психолого - педагогічних семінарів, об’єднань працівників психологічної служби

Протягом року

 

 

5.6

Підготовка до проведення тренінгових занять, консультацій та групової роботи з дітьми

Протягом року

 

 

5.7

Оформлення папок

Протягом року

 

 

5.8

Підготовка психодіагностичного інструментарію(тестових бланків, анкет)

Протягом року

 

 

VI.Зв’язки з громадськістю

6.1

Співпраця з медичною службою ДНЗ

Протягом року

 

 

6.2

Відвідування дітей вдома, бесіди з батьками

Протягом року

 

 

6.3

Співпраця з соціальними службами

Протягом року

 

 

 




Повернутись