№
з/п
|
Зміст роботи з дітьми, батьками, педпрацівниками,
адміністрацією
|
Термін проведення
|
Де і з ким проводиться
|
Примітка
|
І.Психодіагностична робота
|
1.1
|
Індивідуальне та групове спостереження за
адаптацією новоприбулих дітей.
|
Вересень
Жовтень
|
Групи раннього віку
|
|
1.2
|
Вхідне діагностування готовності дітей до навчання
у школі за методикою Керна-Йірасека.
|
Жовтень
|
Діти груп старшого дошкільного віку
|
|
1.3
|
Діагностика обдарованості дітей в дошкільну
закладі.
|
Листопад
|
Діти груп старшого дошкільного віку
|
|
1.4
|
Діагностичне дослідження сприйняття інновацій
педагогами.
|
Листопад
|
Педагоги
|
|
1.5
|
Вхідна діагностика нервово-психічного розвитку
дітей груп раннього дошкільного віку за методикою Манова-Томова.
|
Листопад
|
Діти груп раннього дошкільного віку
|
|
1.6
|
Діагностика типу акцентуації особистості за
опитувальником Г.Шмішека (на виявлення 10 типів акцентуації
особистості).
|
Грудень
|
Педагоги
|
|
1.7
|
Діагностичне
індивідуальне обстеження психологічних характеристик
вихователів за методикою Розенцвейга.
|
Грудень
|
Педагоги
|
|
1.8
|
Дослідження індивідуальних
особливостей дітей:
-
імпульсивність;
-
тривожність;
-
агресивність.
|
Вересень
|
Вихователі
|
|
1.9
|
Вихідна діагностика нервово-психічного розвитку
дітей груп раннього дошкільного віку за методикою Манова-Томова.
|
Травень
|
Діти груп раннього дошкільного віку
|
|
1.10
|
Вихідне психологічне обстеження готовності до
школи дітей 6 – річного віку: за допомогою методик ДАТ,ВМІ
,Керна – Йірасека
|
Березень
Квітень
|
Діти груп старшого дошкільного віку
|
|
ІІ. Консультаційна робота
|
2.1
|
Індивідуальні та групові консультування батьків та
педагогів з питань допомоги дитині в адаптації до умов дошкільного навчального закладу
|
Вересень
Жовтень
|
Педагоги та батьки дітей груп раннього віку
|
|
2.2
|
Консультування батьків з питань психолого
– педагогічного характеру:
-
Взаємовідносини між батьками та
дитиною у сім’ї;
-
Криза
3 – років;
-
Тривожність та дитячі страхи;
-
Агресивні прояви у поведінці;
-
Гіперактивність ;
-
Іграшка в житті дитини.
|
Протягом
року
|
Батьки дітей усіх вікових груп
|
|
2.3
|
Консультування педпрацівників з питань
взаємовідносин : дитина – вихователь, вихователь - дитина
|
Листопад
|
Педагогічні працівники
|
|
2.4
|
Групове консультування педагогів:
-
«Дитячі
істерики»
-
«Агресивність»
-
«На допомогу
гіперактивним дітям»
|
Грудень
Січень
|
Педагогічні працівники
|
|
2.5
|
Обдарованість у дошкільному віці –
групова консультація для педагогів
|
Лютий
|
Педагогічні працівники
|
|
2.6
|
Індивідуальні консультування батьків за
результатами вивчення творчих здібностей і обдарованості дітей.
|
Березень
|
Батьки дітей старших груп
|
|
2.7
|
Психологічна готовність до школи –
групові та індивідуальні консультування батьків
|
Березень
Травень
|
Батьки дітей старших груп
|
|
III.
Корекційно – відновлювальна та розвивальна
робота.
|
3.1
|
Індивідуальні заняття з дітьми які мають порушення
психічного стану:
-
Адаптація до умов днз;
-
Корекція імпульсивності,
тривожності та агресивності;
-
Розвиток емоційної сфери
|
Протягом
року
|
Всі вікові групи
|
|
3.2
|
Адаптація дітей раннього дошкільного віку до умов
дошкільного навчального закладу – цикл адаптаційних занять.
|
Вересень
- Листопад
|
|
|
3.3
|
Психологічний супровід адаптації новоприбулих
дітей до ДНЗ
|
Протягом
року
|
Діти груп раннього дошкільного віку
|
|
3.4
|
Групові розвиваючі заняття для розвитку
пізнавальної, емоційної та особистісної сфери дошкільників з
використанням елементів арттерапії , психогімнастики та казко терапії
(Г.Нижник)
|
Протягом
року
|
Середні старші групи
|
|
3.5
|
Тренінгові заняття , ігри, семінари для
вихователів .
|
Протягом
року
|
Педагогічні працівники
|
|
3.6
|
«Пригоди майбутніх
першокласників» - психологічні заняття з
дітьми старшого дошкільного віку.
|
Згідно
розкладу
|
Діти старшого дошкільного віку
|
|
IV.Психологічна просвіта
|
4.1
|
Виступи на батьківських зборах
|
Протягом року (за запитом)
|
Батьки
|
|
4.2
|
Організація бібліотеки
для батьків для індивідуального інформування з проблемних питань
|
Вересень
Жовтень
|
|
|
4.3
|
Участь у методоб’єднаннях, психолого
– педагогічних семінарах
|
Протягом року згідно графіка
|
|
|
4.4
|
Організація інформаційних куточків з метою
психологічної просвіти батьків, педпрацівників
|
Протягом
року
|
|
|
4.5
|
Виступи на педрадах
|
Протягом
року
|
Педагогічні працівники
|
|
4.6
|
Ведення «Школи молодої сім’ї»
|
Протягом
року
|
Батьки
|
|
4.7
|
Психолого – педагогічний семінар
«Психічне здоров’я
педагога. Як його зберегти?»
|
Січень
|
Педагоги
|
|
V. Організаційно –
методична робота
|
5.1
|
Складання плану роботи на рік
|
Вересень
|
|
|
5.2
|
Складання плану роботи на місяць
|
Протягом
року
|
|
|
5.3
|
Складання звітів виконаної роботи
|
Один
раз на півріччя
|
|
|
5.4
|
Підготовка до участі у батьківських зборах
|
Протягом
року
|
|
|
5.5
|
Підготовка до психолого - педагогічних семінарів,
об’єднань працівників психологічної служби
|
Протягом
року
|
|
|
5.6
|
Підготовка до проведення тренінгових занять,
консультацій та групової роботи з дітьми
|
Протягом
року
|
|
|
5.7
|
Оформлення папок
|
Протягом
року
|
|
|
5.8
|
Підготовка психодіагностичного
інструментарію(тестових бланків, анкет)
|
Протягом
року
|
|
|
VI.Зв’язки з громадськістю
|
6.1
|
Співпраця з медичною службою ДНЗ
|
Протягом
року
|
|
|
6.2
|
Відвідування дітей вдома, бесіди з батьками
|
Протягом
року
|
|
|
6.3
|
Співпраця з соціальними службами
|
Протягом
року
|
|
|