Додаток
до наказу №243
від 09.02.2011 р.
ПОЛОЖЕННЯ
про медичний кабінет
дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №8
«Золотий ключик»
1. Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №8 «Золотий ключик» надає приміщення, яке відповідає санітарно-гігієнічним вимогам, здійснює його оснащення,
забезпечує лікарськими засобами та виробами медичного призначення, створює належні умови для роботи медичного персоналу.
2. У медичному кабінеті працюють старші медичні сестри, посади яких входять до штату дошкільного навчального закладу №8 та лікар-педіатр, посада якого входить до штату територіального лікувально-профілактичного закладу.
Керівництво роботою медичного кабінету здійснюють старші медичні сестри.
3. У своїй роботі старші медичні сестри керуються чинним законодавством, нормативно-правовими актами органів охорони здоров’я, освіти та науки, цим Положенням.
4. Основні завдання старших медичних сестер дошкільного навчального закладу №8:
4.1. постійний контроль за станом здоров’я дітей;
4.2. проведення обов’язкових медичних оглядів дітей;
4.3. проведення профілактичних щеплень згідно з календарем щеплень у порядку і в терміни, встановлені МОЗ України;
4.4. надання невідкладної медичної допомоги дітям у разі гострого захворювання або травми;
4.5. здійснення контролю за організацією та якістю харчування, дотримання раціонального режиму навчально-виховної діяльності, навчального навантаження;
4.6. контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог та протиепідемічного режиму;
4.7. проведення санітарно-просвітницької роботи серед дітей, батьків або осіб, які їх замінюють, та працівників дошкільного навчального закладу;
4.8. ведення звітно-облікової медичної документації в порядку, встановленому МОЗ України.
5. Старші медичні сестри дошкільного навчального закладу №8 зобов’язані:
5.1. проводити медичні огляди дітей при прийомі в дошкільний навчальний заклад №8 та здійснювати медичний контроль за перебігом періоду адаптації;
5.2. здійснювати щоденні огляди дітей щодо виявлення у них ознак захворювань;
5.3. оглядати дітей 1 раз на місяць стосовно виявлення педикульозу, грибкових захворювань, корости та інших захворювань шкіри;
5.4. брати участь у плануванні та проведенні обов’язкових медичних оглядів;
5.5. проводити аналіз стану здоров’я дітей за результатами обов’язкових медичних оглядів, розробляти план оздоровлення, здійснювати контроль за виконанням рекомендацій фахівців;
5.6. складати план проведення профілактичних щеплень та забезпечувати його виконання;
5.7. передавати дані про проведення профілактичних щеплень та результати обов’язкових медичних оглядів у лікувально-профілактичні заклади за місцем проживання;
5.8. інформувати батьків і педагогічний персонал про лікувально-профілактичні заходи, проведення яких передбачається, їх результати, в тому числі профілактичні щеплення та обов’язкові медичні огляди;
5.9. надавати невідкладну медичну допомогу дітям, організовувати їх госпіталізацію у разі наявності показань;
5.10. вести облік медичного обладнання, лікарських засобів та виробів медичного призначення, імунобіологічних препаратів, дотримуватись правил і термінів їх зберігання та використання, забезпечувати своєчасне поповнення;
5.11. здійснювати постійний контроль за якістю продуктів харчування та готових страв, технологією приготування їжі, умовами її зберігання і дотримання термінів реалізації,
виконанням норм харчування (систематично проводити розрахунок хімічного складу та калорійності харчового раціону);
5.12. брати участь у складанні щоденного меню, контролювати закладку і правильність кулінарної обробки продуктів, вихід страв, смакові якості їжі, санітарний стан харчоблоку та проводити щоденний огляд працівників харчоблоку;
5.13. здійснювати контроль за організацією рухового режиму дітей, проведенням оздоровчо-фізкультурних заходів і їх впливом на організм дитини, за проведенням заходів щодо загартування;
5.14. забезпечувати контроль за дотриманням режиму дня та навчальних навантажень згідно з віком дитини; профілактику травматизму,спалахів гострих кишкових інфекцій і харчових отруєнь рослинами та грибами;
5.15. здійснювати заходи щодо ізоляції хворих дітей та спостереження за дітьми, які були в контакті з інфекційними хворими та проводити протиепідемічні заходи в порядку, встановленому МОЗ України;
5.16. здійснювати контроль за своєчасністю проходження обов’язкових медичних оглядів працівників дошкільного навчального закладу №8;
5.17. проводити бесіди та лекції з дітьми, батьками та працівниками ДНЗ №8 щодо здорового способу життя, профілактики травматизму, інфекційних захворювань у тому числі СНІДу та захворювань, що передаються статевим шляхом;
5.18. дотримуватись конфіденційності щодо стану здоров’я вихованців, їх батьків, педагогічного персоналу дошкільного навчального №8;
5.19. підвищувати свою кваліфікацію;
5.20. готувати заявки на лікарські засоби та вироби медичного призначення;
5.21. вести таку обліково-звітну та медичну документацію у порядку,встановленому МОЗ України:
1. медичну карту дитини (Ф.026/0);
2. контрольну карту диспансерного нагляду (Ф.030/0);
3. карту профілактичних щеплень (Ф.063/0), індивідуальну (Ф.063.1./0);
4. журнал обліку профілактичних щеплень (Ф.064/0);
5. екстрене повідомлення про інфекційне захворювання, харчове, гостре професійне отруєння,незвичайну реакцію на щеплення (Ф.058/0);
6. журнал обліку інфекційних захворювань (Ф 060/0);
7. журнал обліку роботи з гігієнічного виховання (Ф 038/0);
8. журнал реєстрації особистих медичних книжок працівників;
9. журнал з контролю за здачею санітарного мінімуму працівниками ДНЗ №8;
10. журнал обліку проходження працівниками періодичних медичних оглядів;
11. річний план медико-профілактичних заходів;
12. річний план профілактичних щеплень;
13. звіти по захворюваності та відвідуванні дітей;
14. журнал обліку дітей;
15. журнал обліку дітей, яких направлено до тубдиспансеру;
16. журнал огляду дітей на педикульоз і коросту;
17. журнал обстеження дітей на гельмінти;
18. журнал контролю за санітарним станом ДНЗ №8;
19. журнал контролю за станом здоров’я працівників харчоблоку;
20. журнал реєстрації соматичних захворювань дітей;
21. журнал обліку та використання бак препаратів;
22. журнал обліку спирту;
23. книга медичного обстеження дітей;
24. книга обліку роботи з дітьми,які мають ослаблене здоров’я;
25. журнал бракеражу готової продукції;
26. журнал обліку штучної «С-віамінізації» страв;
27. журнал обліку відвідування дітьми групи;
28. журнал бракеражу сирої продукції.
|
Зміст
- Положення про медичний кабінет
- Положення про ізолятор
- Карантин памятка
Повернутись:
    Головна
    Оздоровча робота в ДНЗ
|