Додаток
до наказу №243
від 09.02.2011 р.

ПОЛОЖЕННЯ

про медичний кабінет
дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №8
«Золотий ключик»



1. Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №8 «Золотий ключик» надає приміщення, яке відповідає санітарно-гігієнічним вимогам, здійснює його оснащення, забезпечує лікарськими засобами та виробами медичного призначення, створює належні умови для роботи медичного персоналу.

2. У медичному кабінеті працюють старші медичні сестри, посади яких входять до штату дошкільного навчального закладу №8 та лікар-педіатр, посада якого входить до штату територіального лікувально-профілактичного закладу. Керівництво роботою медичного кабінету здійснюють старші медичні сестри.

3. У своїй роботі старші медичні сестри керуються чинним законодавством, нормативно-правовими актами органів охорони здоров’я, освіти та науки, цим Положенням.

4. Основні завдання старших медичних сестер дошкільного навчального закладу №8:
4.1. постійний контроль за станом здоров’я дітей;
4.2. проведення обов’язкових медичних оглядів дітей;
4.3. проведення профілактичних щеплень згідно з календарем щеплень у порядку і в терміни, встановлені МОЗ України;
4.4. надання невідкладної медичної допомоги дітям у разі гострого захворювання або травми;
4.5. здійснення контролю за організацією та якістю харчування, дотримання раціонального режиму навчально-виховної діяльності, навчального навантаження;
4.6. контроль за дотриманням санітарно-гігієнічних вимог та протиепідемічного режиму;
4.7. проведення санітарно-просвітницької роботи серед дітей, батьків або осіб, які їх замінюють, та працівників дошкільного навчального закладу;
4.8. ведення звітно-облікової медичної документації в порядку, встановленому МОЗ України.

5. Старші медичні сестри дошкільного навчального закладу №8 зобов’язані:
5.1. проводити медичні огляди дітей при прийомі в дошкільний навчальний заклад №8 та здійснювати медичний контроль за перебігом періоду адаптації;
5.2. здійснювати щоденні огляди дітей щодо виявлення у них ознак захворювань;
5.3. оглядати дітей 1 раз на місяць стосовно виявлення педикульозу, грибкових захворювань, корости та інших захворювань шкіри;
5.4. брати участь у плануванні та проведенні обов’язкових медичних оглядів;
5.5. проводити аналіз стану здоров’я дітей за результатами обов’язкових медичних оглядів, розробляти план оздоровлення, здійснювати контроль за виконанням рекомендацій фахівців;
5.6. складати план проведення профілактичних щеплень та забезпечувати його виконання;
5.7. передавати дані про проведення профілактичних щеплень та результати обов’язкових медичних оглядів у лікувально-профілактичні заклади за місцем проживання;
5.8. інформувати батьків і педагогічний персонал про лікувально-профілактичні заходи, проведення яких передбачається, їх результати, в тому числі профілактичні щеплення та обов’язкові медичні огляди;
5.9. надавати невідкладну медичну допомогу дітям, організовувати їх госпіталізацію у разі наявності показань;
5.10. вести облік медичного обладнання, лікарських засобів та виробів медичного призначення, імунобіологічних препаратів, дотримуватись правил і термінів їх зберігання та використання, забезпечувати своєчасне поповнення;
5.11. здійснювати постійний контроль за якістю продуктів харчування та готових страв, технологією приготування їжі, умовами її зберігання і дотримання термінів реалізації, виконанням норм харчування (систематично проводити розрахунок хімічного складу та калорійності харчового раціону);
5.12. брати участь у складанні щоденного меню, контролювати закладку і правильність кулінарної обробки продуктів, вихід страв, смакові якості їжі, санітарний стан харчоблоку та проводити щоденний огляд працівників харчоблоку;
5.13. здійснювати контроль за організацією рухового режиму дітей, проведенням оздоровчо-фізкультурних заходів і їх впливом на організм дитини, за проведенням заходів щодо загартування;
5.14. забезпечувати контроль за дотриманням режиму дня та навчальних навантажень згідно з віком дитини; профілактику травматизму,спалахів гострих кишкових інфекцій і харчових отруєнь рослинами та грибами;
5.15. здійснювати заходи щодо ізоляції хворих дітей та спостереження за дітьми, які були в контакті з інфекційними хворими та проводити протиепідемічні заходи в порядку, встановленому МОЗ України;
5.16. здійснювати контроль за своєчасністю проходження обов’язкових медичних оглядів працівників дошкільного навчального закладу №8;
5.17. проводити бесіди та лекції з дітьми, батьками та працівниками ДНЗ №8 щодо здорового способу життя, профілактики травматизму, інфекційних захворювань у тому числі СНІДу та захворювань, що передаються статевим шляхом;
5.18. дотримуватись конфіденційності щодо стану здоров’я вихованців, їх батьків, педагогічного персоналу дошкільного навчального №8;
5.19. підвищувати свою кваліфікацію;
5.20. готувати заявки на лікарські засоби та вироби медичного призначення;
5.21. вести таку обліково-звітну та медичну документацію у порядку,встановленому МОЗ України:

1. медичну карту дитини (Ф.026/0);
2. контрольну карту диспансерного нагляду (Ф.030/0);
3. карту профілактичних щеплень (Ф.063/0), індивідуальну (Ф.063.1./0);
4. журнал обліку профілактичних щеплень (Ф.064/0);
5. екстрене повідомлення про інфекційне захворювання, харчове, гостре професійне отруєння,незвичайну реакцію на щеплення (Ф.058/0);
6. журнал обліку інфекційних захворювань (Ф 060/0);
7. журнал обліку роботи з гігієнічного виховання (Ф 038/0);
8. журнал реєстрації особистих медичних книжок працівників;
9. журнал з контролю за здачею санітарного мінімуму працівниками ДНЗ №8;
10. журнал обліку проходження працівниками періодичних медичних оглядів;
11. річний план медико-профілактичних заходів;
12. річний план профілактичних щеплень;
13. звіти по захворюваності та відвідуванні дітей;
14. журнал обліку дітей;
15. журнал обліку дітей, яких направлено до тубдиспансеру;
16. журнал огляду дітей на педикульоз і коросту;
17. журнал обстеження дітей на гельмінти;
18. журнал контролю за санітарним станом ДНЗ №8;
19. журнал контролю за станом здоров’я працівників харчоблоку;
20. журнал реєстрації соматичних захворювань дітей;
21. журнал обліку та використання бак препаратів;
22. журнал обліку спирту;
23. книга медичного обстеження дітей;
24. книга обліку роботи з дітьми,які мають ослаблене здоров’я;
25. журнал бракеражу готової продукції;
26. журнал обліку штучної «С-віамінізації» страв;
27. журнал обліку відвідування дітьми групи;
28. журнал бракеражу сирої продукції.









Зміст



- Положення про медичний кабінет
- Положення про ізолятор
- Карантин памятка



Повернутись:

    Головна
    Оздоровча робота в ДНЗ


Додаток
до наказу №243
від 09.02.2011 р.

ПОЛОЖЕННЯ

про ізолятор
дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №8
«Золотий ключик»



1. Ізолятор дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №8 «Золотий ключик» створений з метою попередження розповсюдження та виникнення спалахів інфекційних захворювань.
2. Ізолятор повинен бути розміщений на першому поверсі, мати окремий вихід для дотримання протиепідемічних вимог.
3. Діяльність ізолятора забезпечується старшими медичними сестрами ДНЗ №8.
4. Основні завдання старших медичних сестер щодо забезпечення роботи ізолятора:
4.1. тимчасова ізоляція виявленої хворої дитини;
4.2. надання невідкладної допомоги хворій дитині;
4.3. інформування батьків про хворобу та стан дитини, організація госпіталізації хворої дитини при наявності показань;
4.4. медичне спостереження за хворою дитиною до її госпіталізації чи передачі батькам;
4.5. інформування керівника ДНЗ №8 та педагогічного персоналу про хворобу дитини;
4.6. забезпечення дотримання санітарно-гігієнічного та протиепідемічного режиму;
4.7. ведення обліково-звітної медичної документації щодо обліку інфекційних та паразитарних хвороб у порядку, встановленому МОЗ України.




Концентрація розчинів хлорантоїну



Примітка: при всіх карантинах проводиться квартування 2 рази в день; прибираються килими, м’які іграшки. Посуд, іграшки миються із застосуванням дезінфікуючих розчинів (замочування – 30 хв.). Вологе прибирання проводиться 2 рази на день.