Гра «Чий будиночок?»
(3-4роки)

    Мета: вчити дітей розрізняти, співвідносити та називати кольори; розвивати посидючість, уважність.

    Матеріал: стилізовані будиночки різного кольору, такого ж кольору півники.
   

Хід гри
    Дитина разом із дорослим розглядує будиночки, називає їх колір. Потім дорослий звертає увагу на півників, просить назвати їх кольори. Півники не можуть впізнати свої будиночки, дорослий пропонує дитині оселити півників в їхні будиночки. (Гра повторюється кілька разів, змінюючи положення будинків).
   

Гра «Підбери вази для квітів»
(3-4роки)

    Мета: розвивати відчуття кольору. Виховувати стійкий інтерес до гри. Вчити співвідносити кольори. Уточнити знання про квіти.

    Матеріал: вази різного кольору, квіти відповідного кольору.
   

Хід гри
    Розглянути вази, назвати колір. Уточнити колір квітів. Запропонувати розставити квіти у відповідні за кольором вази.
   

Гра «Кольорове доміно»
(4-5роки)

    Мета: сприяти розвитку уваги; вчити розрізняти основні кольори, співвідносити їх. Уточнити знання про геометричні фігури.

   

Хід гри
    Розглянути картки доміно, назвати кольори, геометричні фігури, потім кожний гравець бере одну картку, інший знаходить картку з геометричною фігурою відповідного кольору та прикладає її до попередньої при цьому називає фігуру та її колір. Гра закінчується коли всі картки будуть розкладені.
   

Гра «Кольорове доміно»
(4-5роки)

    Мета: сприяти розвитку уваги; вчити розрізняти основні кольори, співвідносити їх.

   

Хід гри
    Розглянути палички доміно, назвати кольори, потім кожний гравець бере одну паличку, інший знаходить паличку відповідного кольору та прикладає її до попередньої при цьому називає фігуру та її колір. Гра закінчується коли всі палички будуть розкладені.
   

Гра «Кольорові силуети»
(5-6 років)

    Мета: розвивати логічне мислення, уточнити знання дітей про кольори, фрукти та овочі; вчити по силуету впізнавати зображення та знаходити картинку з відповідним кольором.

    Матеріал: кольорові картки, картки із силуетами овочів та фруктів.
   

Хід гри
    Дитина вибирає силуетну картку, називає предмет та підбирає кольорову картку відповідного кольору.
   

Гра «Теплі та холодні кольори»
(5- 6 років)

    Мета: уточнити знання дітей про кольори; виховувати самостійність. Учити розрізняти теплі та холодні кольори.

    Матеріал: вази теплого та холодного кольорів, квіти різного кольору.
   

Хід гри
    Назвати кольори ваз, квітів. Уточнити які кольори називаємо теплими, які холодними. Запропонувати розібрати квіти на теплі і холодні кольори та розставити їх у вази холодного та теплого кольору. (Можна заготовити вази різних кольорів та змінювати їх у процесі гри).
   

< < < < Повернутись на сторінку вихователя зображувальної діяльності < < < <