ВЧИМО АНГЛІЙСЬКУ МОВУ БЕЗ ПРОБЛЕМ


Cat








Owl









Chicken








Turkey








Cow







    Викладач англійської мови Остафієва Євгенія Миколаївна пропонує вам ознайомитися з проектом „Вчимо англійську мову без проблем”

ПРОЕКТ

    Актуальність проекту. Потреба в оволодінні іноземною мовою з кожним роком зростає все більше і більше. І все частіше ми приходимо до думки, що починати вивчати іноземну мову потрібно з дитинства. Незважаючи на те, що в багатьох школах англійська мова є предметом вивчення вже з першого класу, найчастіше знання, що там подаються, недостатні. Як наслідок цього, батьки намагаються додатково завантажити школяра різними мовними курсами і заняттями з репетиторами, які є носіями мови. При цьому багато дорослих вважають, щоб дітям не довелося надолужувати згаяне у дорослому віці, їх необхідно знайомити з іноземною мовою ще до школи. Деякі батьки відчувають сумніви чи необхідно починати вивчати її дошкільнятам і наскільки це потрібно, якщо в школі їм доведеться вивчати цей предмет. Почати навчання можна в будь-якому віці. Раннє навчання сприяє кращому розвитку пам’яті, стимулює особистісний розвиток. Відтворення дитиною різних мов сприяє більш досконалому розвитку мозку. Дітям навчатися набагато легше, ніж дорослим, вони, немов губка, вбирають нову інформацію. Вони дуже рухливі і допитливі, відкриті для нових знань і запам’ятовують все, чому їх вчають. Малюки радіють своїм відкриттям, люблять вихователів, з посмішкою йдуть на улюблені заняття. Важливо у цьому віці прищепити дитині любов до тих предметів, які їй обов’язково стануть в нагоді в житті. Один з них – англійська мова. Але, поряд з цим, не можна ігнорувати труднощі, які пов’язані з навчанням маленьких дітей. Це, в першу чергу, непосидючість. Діти дошкільного віку не володіють цілеспрямованою увагою, їхня довільна увага не стійка, оскільки вони не мають ще внутрішніх засобів саморегуляції, що може стати причиною швидкого втомлення.
   

Мета проектної роботи:


• сприяння повноцінному, своєчасному розвиткові і вихованню дитини;
• формування початкових умінь і навичок з основних видів мовленнєвої діяльності (говоріння, читання, аудіювання) у дітей дошкільного віку;
• активізувати вивчені лексичні одиниці, структури, граматичний матеріал в усному мовленні;
• формування мінімізованого обсягу англомовних знань та вмінь;
• розвивати навички усного мовлення в межах вивченої лексики, теми;
• залучати дитину до вивчення іноземної мови;
• виховувати культуру спілкування
   

Основні завдання проекту:


• викликати у дітей зацікавленість до вивчення англійської мови впродовж усього періоду навчання;
• розкрити їхні творчі здібності;
• ознайомити дітей з елементами соціокультури Великої Британії та США;
• створити та поповнити словниковий запас;
• навчити дітей елементарних висловів;
• вміти вести бесіду на певну тематику (обсяг висловлювання 2-3 фрази);
• навчити в ігровій формі пісень, віршів;
• описувати предмети, іграшки, тварин.

    Етапи проекту
    Перший етап навчання англійської мови - динамічний розвиток усного мовлення, засвоєння певної кількості нескладних граматичних структур, накопичення та активізація словника.
    1. Мовчазний період. Коли дитина опановує свою рідну мову, існує так званий “мовчазний період”, під час якого дитина дивиться та слухає, а спілкується виразами обличчя та жестами. Впродовж цього періоду не треба примушувати дітей брати участь в усних діалогах, вимагаючи від них повторювати слова. Усні діалоги мають бути однобічними і тут мовлення дорослого створює дитині чудові можливості для опанування мови.
    2. Початок говоріння. Згодом, в залежності від того, наскільки часто проводяться заняття з англійської, кожна дитина починає промовляти окремі слова (“cat” – “кіт”, “house” – “дім”) або шаблонні короткі фрази (“What’s that?” – “Що це?”, “It’s my book”- “Це моя книжка”, “І can’t” – “Я не можу”, “That’s a car” – “Це машина”, “Time to go home” – “Час йти додому”) в діалогах або у неочікуваних ситуаціях. Дитина вже запам'ятала ці фрази та імітує їхню вимову, не усвідомлюючи, що вони складаються більш ніж з одного слова. Цей етап триває певний час, протягом якого дитина вивчає все більше мовних одиниць і використовує їх як найкоротший шлях до ведення діалогу, перш ніж навчиться будувати свої власні фрази.
    3. Побудова англійських фраз та речень. Поступово діти починають будувати фрази на основі одного слова, яке вони запам’ятали, до якого вони додають слова із свого власного словника (“a dog” – “собака”, “а brown dog” – “коричневий собака”, “a brown and black dog” — «коричневий та чорний собака”) або цілі фрази, які вони запам’ятали, до яких додаються слова з власного лексикону (“That’s my chair”- “Це мій стілець”, “Time to play” – “Пора грати”). Згодом, залежно від кількості занять англійською мовою та набутим досвідом, діти починають будувати повні закінчені речення.

Форми роботи:

• ігри-маніпуляції з предметами (з м’ячем, іграшками, ляльками, іграшковим посудом та меблями, малюнками, картками, предметами;
• ігри, пов’язані з рухами, фізичними діями (“Хоровод”, “Потяг”, стрибки, біг, ходьба);
• ігри-змагання (в парах, групах, командах);
• рольові ігри на основі уявних та реальних ситуацій (“У лікаря”, “День народження”, “У магазині”).
• пісні;
• вірші;
• малювання;
• конструювання;
• складання пазла;
• фонетична розминка (“Розминка для язика”);
• бесіда.

Очікувані результати:

• до кінця навчального року діти навчаться ставити елементарні питання та відповідати на них;
• поповнять свій словниковий запас іноземними словами;
• зможуть представити себе, свою родину;
• зможуть описувати та називати тварин, іграшки, предмети;
• вивчать достатню кількість пісень, віршів, лічилок;
• навчаться будувати короткі фрази і речення;
• будуть вести бесіду на певну тематику.