Працюємо разом з дитиною

Домашнє завдання № 1
(середня група)






    Тема: „Осінь”
1. Пригадати з дитиною основні прикмети осені.
2. Дитяча гра „Скажи який? Яка? Яке?”
    Небо - ...        сонечко - ...        пташка - ...
    Хмара - ...         трава - ...        листочок - ...
3. Вивчити:
    1). „Тихо осінь ходить гаєм,
       Ліс довкола аж горить.
       Ясен листя осипає,
       Дуб нахмурений стоїть.
       І берізка над потоком
       Стала наче молода,
       Вітер мовби ненароком
       Їй косиці розпліта ”.
    2). „Невидимка ходить в гаї,
        Всі дерева розглядає”.
       (Осінь)

Домашнє завдання № 2
(середня група)






    Тема: „Овочі”
1. Пригадати з дитиною назви овочів.
2. Дитяча гра „Один - багато”
    помідор - помідори        морквина - ...        буряк - ...
    капуста - ...         огірок - ...        кабачок - ...
3. Вивчити:
    2). „Я кругленька, червоненька,
       з хвостиком тоненьким.
       На городі мене рвуть
       І до столу подають”.
       (Редиска)
    3). Є. Саталкіна
       Я в окріп буряк поклала,
       А вода плюскоче: - мало!
       Додала тоді квасолю,
       Цибулину, бараболю ...

Домашнє завдання № 3
(середня група)






    Тема: „Фрукти”
1. Пригадати з дитиною назви фруктів.
2. Вимови пестливо:
    яблуко - яблучко     груша - ...     персик - ...   
    слива - ...     лимон - ...     вишня - ...   
3. Вивчити:
    1). М. Петренко
       Вирощу солодких груш,
       Хочеш їсти –то чому ж?
       Ось черешні, вишні теж,
       Абрикосу сам зірвеш.
    2). Весною біле,
       Літом зелене,
       Восени жовте,
       Зимою добре.
    (Груша)

Домашнє завдання № 4
(середня група)






    Тема: „Ліс”
1. Закріпити з дитиною назви: дерево, стовбур, гілка, кора, листи, коріння, ягоди, плоди.
2. Гра „Один багато”
    гриб - гриби     дерево - ...     тварина - ...
    лист - ...     гілка - ...     пташка - ...
3. Вивчити:     1). В літку в шубі, а взимку - голе
        (Дерево)
    2). М. Стельмах
       Ми садили ліс у полі –
       І дубочки, і тополі,
       І осину, і ліщину,
       І червону горобину.

Домашнє завдання № 5
(середня група)






    Тема: „Іграшки”
1. Пригадати з дітьми назви іграшок.
2. Дитяча гра „Скажи яка? Який? Яке?”
    лялька - ...     м’яч - ...     пірамідка - ...
    машина - ...     кубик - ...     ведмедик - ...
3. Вивчити:
    1). Дерев’яні ці сестрички
       мають одяг, черевички.
       Але всіх в собі хова
       Їх найбільшая сестра
    (Мотрійки)
    2). С. Маршак
    М’яч
    Мій дзвінкий веселий м’яч.
    Ти куди помчав навскач?
    Голубий, червоний, стій!
    Не догнати тебе, прудкий!”

Домашнє завдання № 6
(середня група)






    Тема: „Одяг”
1. Пригадати з дітьми назви одягу та його частини.
2. Дитяча гра „Один -багато”
    шуба - ...     майка - ...     спідниця - ...
    сорочка - ...     сарафан - ...     футболка - ...
3. Вивчити:
    1). Подивилися – штани, але обрізані вони
        (Шорти)
    2). Соня шила, вишивала,
    Шубку ляльці дошивала.
    Шапку, блузку, шаровари.
    Шити Маша помагала.

Домашнє завдання № 7
(середня група)






    Тема: „Взуття”
1. Пригадати з дитиною назви взуття.
2. Вивчити:
    1). Два братики – вусатики, в обох жовтенькі сорочки,
    стоять у кутку, повисовувавши язички
    (Черевички)
    2). Кую, кую чобіток,
       Подай, тато, молоток,
       Не подаси молоток –
       Не підкую чобіток.
    3). Н. Дергач
       Швидко одягатись
       Наш Петрусь не звик,
       Він півдня шукає:
       - де мій черевик?

Домашнє завдання № 8
(середня група)






    Тема: „Меблі”
1. Пригадати з дитиною назви меблів.
2. Дитяча гра „Один - багато”
    стіл - ...     шафа - ...     ліжко - ...
    стілець - ...     полиця - ...     диван - ...
3. Вивчити:
    1). Чотири брати одним поясом підперезані,
       під одним капелюхом стоять
       (Стіл)
    2). Небеса прозорі,
       як глибінь ріки.
       Падають, як зорі,
       З явора листки.
       А над полем нитка
       Дзвонить, як струна,
       Зажурилась квітка –
      Чує сніг вона.
    3). Чарівні слова
       - Будь ласка, сестричко,
       подай рукавички:
       Дістала з полички
       сестра рукавички.
       Знайшла і калоші,
       бо в брата Тимоші
       хороше словечко
       лежить недалечко.

Домашнє завдання № 9
(середня група)






    Тема: „Посуд”
1. Пригадати з дитиною назви посуду.
2. Дитяча гра „Один - багато”
    тарілка - ...     сковорідка - ...     ложка - ...
    чашка - ...     каструлі - ...     ніж - ...
    чайник - ...     миска - ...     ківш - ...
3. Вивчити:
        1). Саша не їсть, а людей годує.
           (Ложка)
       2). Біля тіла – вуха, а голови немає.
            (Каструля)
        3). Ати – бати йшли солдати
          Ати – бати на базар.
          Ати – бати що купили?
          Ати – бати самовар?
       4). Є. Саталкіна
          На плиті – каструля біла,
          В ній водичка закипіла.
          - Буль – буль – буль, - вона булькоче,
          Що вона сказати хоче?

Домашнє завдання № 10
(середня група)






    Тема: „Зима”
1. Пригадати з дитиною основні ознаки зими.
2. „Скажи який? Яка? Яке?”
    сніг - ...     небо - ...     хмара - ...
    зима - ...     сонце - ...     лід - ...
3. Вивчити:
    1). Прийшла до нас бабуся
       У білому кожусі,
       Поля причепурила,
       Пухнастим снігом вкрила.
       Вгадайте, хто вона,
       Бабуся чепурна?.
        (Зима)
    2). Г. Бойко
       Морозець, морозець!
       Не щипай за щічки.
       Теплі валянки у нас,
       Шубки й рукавички,
       Морозець, морозець!
       Плещемо в долоні
       У дівчаток і хлоп’ят
       Носики червоні.

< < < < < Повернутись на сторінку логопеда < < < < <